eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić w tej sytuacji... › co zrobić w tej sytuacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.tpinter
    net.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Pietrek_Kr" <krakus28no spam@op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co zrobić w tej sytuacji...
    Date: Thu, 26 Jan 2006 21:57:38 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <drbd4j$n8b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pisz001.net.autocom.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1138309075 23819 213.134.169.52 (26 Jan 2006 20:57:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jan 2006 20:57:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Antivirus: avast! (VPS 0604-3, 2006-01-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:362063
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    problem dotyczy odwiecznych problemów konsumenta, mój jest taki, zamówiłem u
    optyka okulary, naturalnie zapłaciłem z góry przy zamówieniu, czekałem kilka
    dni, przy odbiorze okazało się ze jedno ze szkieł jest uszczerbione u dołu
    (przez pracownicę zakładu), cóż było robić, uśmiechnąłem się, powiedziałem
    trudno i czekałem, przez kilka dni mnie zwodzono że szkło jest zamówione a
    dostawca zwleka i dlatego czekam dłużej niż poprzednio, dziś poszedłem po
    odbiór i wydało mi się wszystko OK, jakież było moje zdziwienie gdy w domu
    zacząłem sie dokładnie przyglądać, okazuje się iż przeszlifowali to
    uszkodzenie tak bym odebrał i nie zauważył, czego mogę się domagać w tej
    chwili? wymiany na nowe? chętnie bym im zwrócił te okulary choć polskie
    prawodawstwo chyba przewiduje tu dobrą wole sprzedawcy? poradźcie proszę jak
    zwalczać to chamstwo? dziękuję z góry za wszelkie rady,
    mocno zdegustowany i poirytowany, Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1