eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić w tej sytuacji... › Re: co zrobić w tej sytuacji...
  • Data: 2006-01-27 23:43:39
    Temat: Re: co zrobić w tej sytuacji...
    Od: "Pietrek_Kr" <krakus28no spam@op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >> A to przeszlifowanie przeszkadza w normalnym użytkowaniu?
    > > myślę ze tak, szkło jest mniejsze od drugiego, dwa, to zapłaciłem za
    > > pełnowartościowy towar a odstałem wybrakowany, dla mnie to oszustwo,
    > > Piotr
    >
    > No to korzystaj z prawa do żądania zwrotu [pieniędzy. Fakt, ze szkło
    > jest szlifowane jest pośrednim dowodem, że przecież sam tego nie
    > uszczerbałeś. W razie kłopotów skontaktuj się z rzecznikiem
    > konsumentów na miejscu.
    >

    a mam takie prawo? czy to dowolność w/g uznania/dobrej woli sklepu?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1