eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobić w tej sytuacji...co zrobić w tej sytuacji...
  • Data: 2006-01-26 20:57:38
    Temat: co zrobić w tej sytuacji...
    Od: "Pietrek_Kr" <krakus28no spam@op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    problem dotyczy odwiecznych problemów konsumenta, mój jest taki, zamówiłem u
    optyka okulary, naturalnie zapłaciłem z góry przy zamówieniu, czekałem kilka
    dni, przy odbiorze okazało się ze jedno ze szkieł jest uszczerbione u dołu
    (przez pracownicę zakładu), cóż było robić, uśmiechnąłem się, powiedziałem
    trudno i czekałem, przez kilka dni mnie zwodzono że szkło jest zamówione a
    dostawca zwleka i dlatego czekam dłużej niż poprzednio, dziś poszedłem po
    odbiór i wydało mi się wszystko OK, jakież było moje zdziwienie gdy w domu
    zacząłem sie dokładnie przyglądać, okazuje się iż przeszlifowali to
    uszkodzenie tak bym odebrał i nie zauważył, czego mogę się domagać w tej
    chwili? wymiany na nowe? chętnie bym im zwrócił te okulary choć polskie
    prawodawstwo chyba przewiduje tu dobrą wole sprzedawcy? poradźcie proszę jak
    zwalczać to chamstwo? dziękuję z góry za wszelkie rady,
    mocno zdegustowany i poirytowany, Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1