    From: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co zrobic? jak zareagowac?
    Date: 6 May 2003 19:54:46 GMT
    Sender: l...@p...onet.pl@dial-1753.bielsko.dialog.net.pl

    Mam do Was pytanie co zrobic w sytuacji kiedy dostaje sie z Sadu list
    polecony (termin odbioru 14 dni - mala koperta) adresowany do czlonka
    rodziny, ktory przebywa za granica i ktory zupelnie nie wie o co moze
    chodzic, a w obecnej chwili nie ma mozliwosci powrotu, tak wiec czy odebrac
    list czy nie? Moze przekazac na poczcie aby odeslala list do Sadu z
    adnotacja ze adresat nie zamieszkuje pod podanym adresem.
    W jaki sposob rozwiazac sprawe jesli, osoba do ktorej list zostal
    adresowany ma sie stawic w sadzie a nie jest w stanie przyjechac do kraju w
    najblizszym czasie?
    Z tego co wiem to korespondencja z sadu jest zazwyczaj do odbioru do 7 dni.
    Jaki rodzaj korespondencji sady wysylaja listami poleconymi z terminem
    odbioru do 14 dni (mala koperta). Jest to Sad nie z miejscowosci
    zamieszkania adresata. Adresat jest w trakcie procedury meldunkowej w kraju
    UE.
    Prosze o jak najszybsza odpowiedz, gdyz nie wiem w jaki sposob zareagowac,
    a czas leci. Z gory bardzo dziekuje za wszelka pomoc.

    Pozdrawiam, logic