  • 51. Data: 2009-08-23 19:12:13
    Temat: Re: co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafal M wrote:

    >> Kamerkę nad sedesem już zamontowałeś?
    >
    > A jaki to jest zwiazek?

    Skoro lubisz być monitorowany to powinieneś sobie zamontować i tam.

    --
    cokolwiek

  • 52. Data: 2009-08-23 19:20:08
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Sie, 21:12, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Skoro lubisz być monitorowany to powinieneś sobie zamontować i tam.

    A kto tu mowi o monitorowaniu?
    Zapis z jazdy autem jest na TWOIM HDD w aucie. nagarnie moze byc
    dowodem np w sprawie wypadku, gdy ktos przejechal na czerwonym swietle
    (a Ty jechales na zielonym).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 53. Data: 2009-08-23 20:06:26
    Od: Rem <r...@v...pl>

    Remek wymodził:

    > A niech dzwoni i u nas - od tego jest policja.
    >
    > Ale czy ten Holender również jeździ za tym swoim sąsiadem z kamerą i
    > czeka aż ten najedzie na tą linie?
    O takim czymś nie słyszałem.

    > No i skąd pomysł że Holandia miałaby być o wiele wyżej rozwinięta niż
    > Niemcy?
    No właśne, skąd?

  • 54. Data: 2009-08-23 20:08:37
    Od: Rem <r...@v...pl>

    Remek wymodził:
    > Może to i nie dziwne?
    > Niektóre kraje o dziś tzw. "wyżej rozwiniętej cywilizacji" (Holandia, Dania,
    > Norwegia, Belgia) nie tylko nie stawiły hitlerowskiemu najźdźcy oporu, ale
    > były podczas II WŚ dużym zapleczem _ochotników_ do jednostek Waffen SS.
    > Rzeczona Holandia dorobiła się także jednej z przodujących lokat
    > (proporcjonalnie do zaludnienia) co do liczby volksdeutschów.

    Tylko co to ma do tematu?

  • 55. Data: 2009-08-23 20:13:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6s7k6$uvj$1@news.onet.pl Rem <r...@v...pl> pisze:

    > Tylko co to ma do tematu?
    Przepraszam za podejrzenie o rozumienie niełopatologicznych tekstów.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2009-08-23 21:06:54
    Od: stefandora <s...@o...eu>

    Rowerex wrote:

> [...]
    > telefoniczne, zlikwidować przejścia dla pieszych, przejazdy rowerowe,
    > przystanki autobusowe, przejazdy kolejowe (kolej upada wiec tory można
    > rozebrać i oddać na złom - budżet zarobi miliony).
    >
    > A najważniejsze - do każdej miejscowości, każdego podwórka, domu,
    > posesji, budy, szopy, wychodka, super i hiper marketu, psiej budy,
    > itp, doprowadzić 6-pasmową, oświetloną 24h/dobę autostradę, przy czym
    > na każdy 1km autostrady musi przypadać 12 pługów i 24 piaskarki gotowe
    > do pracy w ciągu dwudziestu sekund o każdej porze dnia i roku.

    Zła diagnoza.

    --
    Dorota,
    Szprota.

  • 57. Data: 2009-08-23 21:08:08
    Od: stefandora <s...@o...eu>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > Żeby to policja dbała o bezpieczeństwo, a sądy karały przestępców.
    >
    > To pomysł żeby to obywatele ścigali kierowców łamiących przepisy jest
    > tego zaprzeczeniem.
    > A po co dzielić się z 50-70% z policją która nic nie zrobiła? Kierowcy
    > rozliczą się między sobą z ręki do ręki. W razie wątów zawsze można
    > zastosować na miejscu prawo pięści.
    >
    > Bo pomysły takie żeby to obywatele wykrywali, w konsekwencji również
    > karali przerodzą się w anarchię - za chwile ci co silniejsi obywatele
    > będą od razu na miejscu jeszcze to prawo stanowić i karać (być może

    Te 50-70% to właśnie za to, by obywatele nie stanowili prawa i nie karali.

    --
    Dorota,
    Szprota.

  • 58. Data: 2009-08-23 21:19:53
    Od: stefandora <s...@o...eu>

    Rem wrote:
> [...]
    > Gdy w Holandii postawisz krzywo samochód pod domem że na jakąś tam linię
    > wejdzie to siąsiad dzwoni po policję. Nie zwraca tobie uwagi (jak np. w

    W Niemczech też nie zwracają.

    --
    Dorota,
    Szprota.

  • 59. Data: 2009-08-23 21:49:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafal M wrote:

    > Zapis z jazdy autem jest na TWOIM HDD w aucie. (...)

    Nagranie znad sedesu też byłoby na TWOIM HDD.

    --
    cokolwiek

  • 60. Data: 2009-08-23 22:13:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    stefandora pisze:

    > Te 50-70% to właśnie za to, by obywatele nie stanowili prawa i nie karali.

    Ale przecież to jest wydumana teoria.
    Po co ktoś będzie miał fatygować policje żeby gość dostał 500zł mandatu
    z czego np. 100zł będzie dla tego który to wykrył?
    Dogadają się na miejscu jak człowiek z człowiekiem i pójdzie 200zł z
    ręki do reki.
    Tyle będzie z tej całej praworządności.
    Nawet że nie jestem przekonany czy takie postępowanie łamie prawo (może
    tam za wyjątkiem jakiegoś skarbowego).