    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
    Date: Mon, 24 Aug 2009 00:13:45 +0200

    stefandora pisze:

    > Te 50-70% to właśnie za to, by obywatele nie stanowili prawa i nie karali.

    Ale przecież to jest wydumana teoria.
    Po co ktoś będzie miał fatygować policje żeby gość dostał 500zł mandatu
    z czego np. 100zł będzie dla tego który to wykrył?
    Dogadają się na miejscu jak człowiek z człowiekiem i pójdzie 200zł z
    ręki do reki.
    Tyle będzie z tej całej praworządności.
    Nawet że nie jestem przekonany czy takie postępowanie łamie prawo (może
    tam za wyjątkiem jakiegoś skarbowego).