eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco PRAKTYCZNIE oznaczają słowa "to, co strony świadczyły ulega zwrotowi"?co PRAKTYCZNIE oznaczają słowa "to, co strony świadczyły ulega zwrotowi"?
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: co PRAKTYCZNIE oznaczają słowa "to, co strony świadczyły ulega
    zwrotowi"?
    Date: 17 Nov 2005 15:56:36 +0100

    zamówiłem aktywację Orange, bez telefonu, którą chcę zwrócić, już po odebraniu
    od kuriera. Mam na to dziesięć dni, bo kupowałem na odległość.

    Co w praktyce oznaczają te słowa:

    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/295/302738.p
    df

    "To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
    zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"

    Czy wyłamanie karty SIM z ramki aby włożyć ją do telefonu, jest "zwykłym
    zarządem"?
    Czy wykorzystanie części kwoty startowej jest zwykłym zarządem?

    Czy ja mam im odsyłać do Warszawy tę kartę sim itd.?

    Czy email spełnia wymogi "pisemnego oświadczenia"?

    pozdr
    Sebastian