eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco PRAKTYCZNIE oznaczają słowa "to, co strony świadczyły ulega zwrotowi"?Re: co PRAKTYCZNIE oznaczają słowa "to, co strony świadczyły ulega zwrotowi"?
  • Data: 2005-11-17 15:07:00
    Temat: Re: co PRAKTYCZNIE oznaczają słowa "to, co strony świadczyły ulega zwrotowi"?
    Od: "lux" <l...@p...adresik.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
    > zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu"
    `````````````````
    Ty oddajesz to co otrzymałeś a oni kaske

    > Czy wyłamanie karty SIM z ramki aby włożyć ją do telefonu, jest "zwykłym
    > zarządem"?
    `````````````````````
    tak

    > Czy wykorzystanie części kwoty startowej jest zwykłym zarządem?
    ``````````````````
    wydaje się, że nie (to kwestia dyskusyjna, bo w ramach sprawdzenia sieći
    musiałes wykonać połączenie) - ale jak zwrócisz razem z wydaną kasą powinno
    być ok

    > Czy ja mam im odsyłać do Warszawy tę kartę sim itd.?
    tak

    > Czy email spełnia wymogi "pisemnego oświadczenia"?
    nie, bo nie można się podpisać

    --

    lux

    www.atest.prv.pl