    From: "cetus" <c...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ==>ciMOSZEwicz i inni <== szokujace informacje
    Date: Sat, 16 Jul 2005 03:30:34 GMT

    W pazdzierniku 1991 r. otrzymalem taki oto list. Cytuje fragmenty: W zwiazku
    z pana publicznymi wypowiedziami nt. czolowych dzialaczy SDRP pragne umocnic
    pana w tym przeswiadczeniu..... Jestem emerytowanym oficerem i w latach
    50-tych oraz 60-tych zetknalem sie z podejrzana dzialalnoscia majora
    Cimoszewicza, plk. Millera z jedn. wojsk. 2546..... byl agentem tajnej
    policji sowieckiej..... to samo móglbym powiedziec o pewnym pulkowniku
    Naleczu, szefie tajnego wydzialu policyjnego..... Wiem takze, ze pewien
    podporucznik Mieczyslaw Kwasniewski z JW 1961 dokonal skrytobójczego zamachu
    na zycie plutonowego zawodowego, za to ze krytykowal on zbyt jawnie ówczesne
    stosunki polityczne w Polsce..... Sluchajac takich asów politycznych jak
    Leszek Miller czy Aleksander Kwasniewski, dochodze do wniosku, ze moga to
    byc synowie znanych mi zbrodniarzy..... Jezeli podejrzenia te sa prawdziwe,
    to wyniknac moga z tego powazne problemy dla wszystkich uczciwych ludzi
    naszego kraju. Niestety jestem juz dzisiaj starym czlowiekiem i nie moge
    sprawdzic swoich skojarzen i podejrzen..... prosze o unieszkodliwienie tej
    nadzwyczaj groznej mafii politycznej..... Jezeli dojde do przekonania, ze w
    naszym kraju mozna ujawnic publicznie zbrodnicze czyny bylego aparatu
    policyjnego, to dostarcze sporo nadzwyczaj interesujacego materialu
    dowodowego oraz ujawnie swoje nazwisko. Podpis: 1001.

    dc: http://mazowsze.kraj.com.pl/cimosz/beszta.shtml