  • Data: 2005-07-17 06:50:12
    Temat: Re: ==>ciMOSZEwicz i inni <== szokujace informacje
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

> [...]

    Historia ojca W. Cimoszewicza jest dość dobrze znana
    (przynajmniej tym, którzy chcą ją poznać).
    I nie jest to postać chwalebna.
    Ja wiem, że nikt sobie rodziców nie wybiera,
    ale troche to dziwne, że w wolnej Polsce
    tyle "świetlistych" postaci pochodzi z rodzin,
    w których zapał w budowaniu stalinizmu był ponadprzecietny
    (że przytoczę tylko D. Hubner, A. Michnika, czy W. Cimoszewicza).

    A tak na marginesie:
    Widziałem w TV jak prof. Winczorek skomentował werdykt prezydium
    komisji, twierdząc, że to nie jest takie oczywiste.
    Kilka dni wcześniej (chyba dla tej samej telewizji) twierdził,
    że to jest tak jasne, że on nie rozumie - jak ktoś może mieć
    wątpliwości. Nie dość że idiota, to jeszce pozbawiony choćby
    odrobiny wstydu.

    J.