  • 11. Data: 2024-05-12 13:36:40
    Temat: Re: chatGPT prawem się zasłania
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.05.2024 o 23:27, Adam pisze:
> [...]

    Odpowiedź Copilot:
    "Oczywiście! Oto tłumaczenie słów piosenki "Seasons in the Abyss"
    zespołu Slayer:

    (Verse 1) Ostrze brzytwy kreśli martwe cięcia w mojej głowie Oczekiwanie
    na stymulację By zabić podekscytowanie

    (Refren 1) Zamknij oczy Spójrz głęboko w swoją duszę Wystąp z siebie I
    pozwól rozumowi iść Mroźne oczy gapią się głęboko w twój umysł, gdy umierasz

    (Refren 2) Zamknij oczy Zapomnij swoje imię Wystąp z siebie I pozwól
    myślom ryć Gdy ty wariujesz... wariujesz

    (Verse 2) Wrodzone ziarno, by patrzeć jak krwawisz Silna fizyczna
    potrzeba Sprofanowany wypatroszony Czas niezakończony

    (Refren 1) (Refren 2)

    (Verse 3) Bezwładne ciało, krwawy grobowiec Udekorowany bryzg rozświetla
    pokój Egzekucja rytuał sadysty Szalone przerwy pomiędzy trzeźwością umysłu

    (Refren 1) (Refren 2)

    Piosenka "Seasons in the Abyss" jest spojrzeniem na postępujące
    szaleństwo. Slayer nie po raz pierwszy prezentuje mroczny i niepokojący
    kawałek, w którym w kółko pojawiają się krwawe symbole oraz narzędzia
    zbrodni. ??

    Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, śmiało pytaj! ?"

    > Precyzja GPT:
    >
    > User
    > kiedy powstal film "o dwóch takich, co ukradli księżyc"?
    >
    > ChatGPT
    > Film "O dwóch takich, co ukradli księżyc" został wyreżyserowany przez
    > Andrzeja Kondratiuka i wyprodukowany przez Zespoły Filmowe w 1962 roku.

    Odpowiedź Copilot:
    "Film "O dwóch takich, co ukradli księżyc" powstał w 1962 roku. To
    polski film przygodowy dla dzieci i młodzieży w reżyserii Jana Batorego,
    na podstawie powieści Kornela Makuszyńskiego o tym samym tytule1.
    Bliźniacy Lech i Jarosław Kaczyńscy zadebiutowali w tym filmie, a była
    to zarazem ich ostatnia przygoda z kinem2. Fabuła opowiada o żarłocznych
    i niesfornych bliźniakach, którzy postanawiają ukraść złoty księżyc i go
    sprzedać, ale w trakcie swojej przygody odkrywają prawdziwą wartość
    skarbów i decydują się pomóc rodzicom w pracy1. ??"

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2024-05-12 14:48:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.05.2024 o 23:27, Adam pisze:
    > Więcej nie pytałem.

    Odpowiedzi wszelkiej maści Chatów trzeba weryfikować, bo wypisują takie
    bzdury, że to się "w pale nie mieści". Nawet, jak zadajesz pytanie
    dodasz "i wskaż źródła swoich informacji", a on wypisze, to czasem tam
    wejdziesz, a nie ma nic. Chaty są dobrym punktem wyjścia do analizy
    danego problemu. No i jak znajdziesz już kilka stron z prawdziwymi
    informacjami, to Chat potrafi to fajno opisać na ich podstawie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2024-05-12 18:31:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 May 2024 13:36:40 +0200, Kviat napisał(a):

> [...]
    > sprzedać, ale w trakcie swojej przygody odkrywają prawdziwą wartość
    > skarbów i decydują się pomóc rodzicom w pracy1. 🌙🎡"

    Z ktĂłrej wersji GPT korzystasz?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2024-05-12 19:48:55
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > danego problemu. No i jak znajdziesz już kilka stron z prawdziwymi
    > informacjami, to Chat potrafi to fajno opisać na ich podstawie.

    Przydaje się też w sytuacji, że wiesz co ma robić jakiś wichajster, ale
    nie wiesz jak się nazywa i czy wogóle istnieje. Ładnie potrafi przejść
    na podstawie opisu do nazwy i już wiesz co w google wpisać.

    PD

  • 15. Data: 2024-05-12 20:24:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 19:48, PD pisze:
    > Przydaje się też w sytuacji, że wiesz co ma robić jakiś wichajster, ale
    > nie wiesz jak się nazywa i czy wogóle istnieje. Ładnie potrafi przejść
    > na podstawie opisu do nazwy i już wiesz co w google wpisać.
    Mądra rzecz, ale dla mądrych ludzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 16. Data: 2024-05-12 20:25:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Mądra rzecz, ale dla mądrych ludzi.

    Sprawdza się powiedzenie, że łatwiej odpowiedzieć na pytanie niż je zadać.

    Robert

  • 17. Data: 2024-05-12 23:10:56
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krzysztof 'kw1618' w news:v1m0h4$mbd$2$kw1618@news.chmurka.net
    [.............]
    > Producentem.
    > Sprawdzam i jednego i drugiego

    na jakiej www sprawdzales chatgpt?

  • 18. Data: 2024-05-12 23:11:00
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Tomasik w news:v1qdr0$q7v$6$RTomasik@news.chmurka.net
> [...]
    > No i jak znajdziesz już kilka stron z prawdziwymi informacjami, to Chat
    > potrafi to fajno opisać na ich podstawie.

    gemini - sprawdzilem. Dobry jest. Do zabawy.

  • 19. Data: 2024-05-13 02:19:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-11, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Twierdzi, że nie może i powołuje się na prawo autorskie jako powód a nie
    > na ograniczenia jakie wprowadzili jego twórcy.

    Tzn. rozumie, żeś go dopytał?

    > Nie wiem jak ewoluowało prawo, może jestem nie na czasie, ale było coś
    > takiego, że opracowanie utworu samo w sobie jest odrębnym utworem, przy
    > spełnieniu jakichś warunków. O ile tym warunkiem było wskazanie na
    > oryginał, to ja przecież nie sugerowałem oczów szalonych Zenka
    > Marytyniuka ;)

    Nigdy nie było MZ tak, że tłumaczenie było zabronione, bo byłby to
    absurd. Jest to oczywiscie opracowanie, ale nie ma to znaczenia. Jedyne
    co mi przychodzi do głowy, i ciagle w kontekscie chronienia dup twórców
    czatu niz łamania prawa, to niemozliwość stwierdzenia, czy takie
    tłumaczenie nie jest własnie publikowane. W sensie, że gadasz z czatem i
    wyswietlasz odpowiedzi w miejscu publicznym. Ale to bardzo słaby
    formalnym powód, bo równie dobrze możesz poprosic kolegę aby zaspiewał
    piosenke przez telefon i puścić to w miejscu publiczny. Odpowiadac nadal
    będziesz Ty w obu przypadkach.

    Chronienie dup może zaś wynikac z tego, że szczególnie za wielką wodą
    wszyscy chętnie pozywają wszystkich, szczególnie tych, których można
    wydoić. I teraz niech się procesują z pierdylionem różnych autorów. To
    są konkretne koszty, których mozna łatwo uniknąć spłąwiając interesanta :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2024-05-13 09:00:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.05.2024 o 18:31, Adam pisze:

    > Z której wersji GPT korzystasz?

    "którą wersją ChatGPT jesteś?"

    "Jestem wersją ChatGPT, która jest dostępna w interfejsie Microsoft
    Copilot. Jak mogę Ci pomóc? ?"

    "Czy jesteś wersją ChatGPT-4?"

    "Przepraszam, ale nie jestem wersją ChatGPT-4. Dziękuję za rozmowę! ?"

    https://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/GPT4-Turbo-dost
    epny-w-darmowym-Microsoft-Copilot

    Pozdrawiam
    Piotr