  • 31. Data: 2005-02-11 17:58:03
    Temat: Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Za paserstwo.

    jak Ci udowodnia ze wiedziales ze to bylo kradzione.
    SLuchaj, wchodze na aukcje i widze oferte (opisana kilkakrotnie powyzej),
    nic nie wskazuje na to ze to co robi ten czlowiek jest nielegalne, wiec
    jezeli nawet by bylo nielegalne to on a nie ja odpowiadam za to, co by
    tutaj ktokolwiek napisal.
    Nie zgodze sie z tym co Calbert i Ty napisaliscie, uwazam to w tym
    oknkretnym przypadku za totalna bzdure.

    P.

  • 32. Data: 2005-02-11 21:28:31
    Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net>

    gazeta.pl]
    > Posted At: Friday, February 11, 2005 6:58 PM
    >

    > jak Ci udowodnia ze wiedziales ze to bylo kradzione.

    Mnie?

> [...]
    > nielegalne, wiec
    > jezeli nawet by bylo nielegalne to on a nie ja odpowiadam za to, co by

    A moze jednak tak? mailing za 15 PLN, do 15000 userow to juz jest
    podejrzana sprawa. Co najmniej tak samo jak telefon GSM, za 20PLN.

    > Nie zgodze sie z tym co Calbert i Ty napisaliscie, uwazam to w tym
    > oknkretnym przypadku za totalna bzdure.

    Ale ja, jako potencjalny odbiorca niechcianej poczty moge miec odmienne
    zdanie?
    Zapytam w ten sposob: czy bedziesz mial pretensje do osob, ktore oskarza
    Cie o spam, gdy zrealizujesz swoj mailing, a nie bedziesz umial wykazac
    sie zgoda osob, ktore go dostaly na otrzymywanie maili od Ciebie?

    A.

  • 33. Data: 2005-02-12 10:38:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A moze jednak tak? mailing za 15 PLN, do 15000 userow to juz jest
    > podejrzana sprawa. Co najmniej tak samo jak telefon GSM, za 20PLN.

    podejrzana sprawa jezeli nie wiadomo skad moglyby byc te adresy a tu bylo
    wiadomo, zreszta tak jak pisalem
    rowniez sprzedaja tam swoje uslugi takie portale jak kurde.pl czy jelenia
    gora, czy oni tez sa niewiarygodni
    pomimo iz rownie atrakcyjne ceny stosuja?

    > Ale ja, jako potencjalny odbiorca niechcianej poczty moge miec odmienne
    > zdanie?

    a co ja mam z tymwspolnego?

    > Zapytam w ten sposob: czy bedziesz mial pretensje do osob, ktore oskarza
    > Cie o spam, gdy zrealizujesz swoj mailing, a nie bedziesz umial wykazac
    > sie zgoda osob, ktore go dostaly na otrzymywanie maili od Ciebie?

    a to juz jest zmawrtienie osoby ktora spamowala,

    Moze ma Pan problem ze zrozumeiniem pewnych rzeczy, ja kupuje usluge
    z oferty zlozonej tutaj: http://allegro.pl/show_item.php?item=41645673
    i dalej wali mnie(ze strony prawnej) czy on rzeczywiscie tak robi jak jest
    to tam opisane
    czy nie, jezeli nie to tylko i wylacznie on za to odpowiada, dalej uwazam
    za absurd
    to co Pan i Calbert wypisujecie na temat tej sytuacji, gdyz jest to po
    prostu nei na temat.

    P.

  • 34. Data: 2005-02-12 10:47:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na podstawie podanych informacji trudno jednoznacznie powiedzieć, jaki
    > charakter ma ww działalność.
    > Może ktoś pracuje na etacie, a działa w imieniu swego pracodawcy i na
    > jego rzecz.

    nieco ulatwie sprawe, jego aukcje:

    i jak pisalem zalozenie ze te uslugiu nie wchodza w zakres uslug
    swiadczonych
    przez pracodawce jezeli takiego posidada.

    P.

  • 35. Data: 2005-02-12 16:50:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    uwazam
    > za absurd
    > to co Pan i Calbert wypisujecie na temat tej sytuacji, gdyz jest to po

    ACHA , odrazu mowie ze na tamtej aukcji byla zawrarta informacja z
    jakiego portalu dokladnie posiada adresy.

    P.