eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoc+ › c+
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "tikey" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: c+
    Date: Fri, 9 May 2003 18:00:23 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <b9gjap$io0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: main.mni.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1052496025 19200 213.134.141.196 (9 May 2003 16:00:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 May 2003 16:00:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: tikey
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:144757
    [ ukryj nagłówki ]

    mam drobne pytanko doczycace syfry+
    w grudniu 1999 r. korzystajac z jakiejs promocji nabylem u nich zestaw (do
    dzis zachodze w glowe po co). Mialem nadzieje ogladania i regularnego
    placenia. Dopiero w czerwcu, czyli po ponad pol roku dostalem od nich
    rachunki za okres grudzien-czerwiec (424 zl) wiec stwierdzilem ze jest to
    wbrew regulaminowi (niektore punkty wyraznie mowily o miesiecznych a nie
    polrocznych oplatach abonamentowych) i postanowilem rozwiazac umowe.
    Oplacilem jeden miesieczny abonament, napisalem i wyslalem im wypowiedzenie
    umowy (niestety listem zwyklym wiec pewnie sie wypra) i postanowilem
    poczekac na odpowiedz i wskazowki dotyczace zwrotu terminala.
    W sierpniu 2000 r wylaczyli mi sygnal wiec sprzet do pudla i czekalem.
    Milczeli przez prawie trzy lata. Przed wielkanoca dostalem od Nich paszkwila
    w ktorym domagaja sie:
    1. Zwrotu niezaplaconych oplat abonamentowych grudzien-maj
    2. Kary za wczesniejsze rozwiazanie umowy (razem z abonamentem 554 zl)
    3. Zwrotu sprzetu
    Co do punktu trzeciego, to owszem zgodzic sie moge i sprzet im zwrocic
    (aczkolwiek antena nieco zardzewiala) natomiast nie bardzo mam ochote placic
    im za abonament sprzed ponad trzech lat i jakies kary umowne.
    I mam w zwiazku z tym pytanie.
    Czy istnieja jakies terminy w ktorych milczenie uslugodawcy (w tym przypadku
    Syfra) oznacza "zrzeczenie" sie wierzytelnosci, tzn kiedy wierzytelnosc
    ulega przedawnieniu.
    Czy slusznie moga domagac sie kwoty 130 zl za wczesniejsze zerwanie umowy
    skoro to oni nie wywiazywali sie z regulaminu.
    Czy to ze po trzech latach przypominaja sobie o ich bylym abonencie ma
    jakiekolwiek podstawy prawne.
    dzieki i pozdroofka




    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1