    From: pk <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: byli pracownicy - referencje
    Date: Tue, 17 Oct 2006 10:42:05 +0200

    Witam,
    mam następujące pytanie. Byli pracownicy mojej firmy, założyli
    działalność podobną do mojej.. jest to ok - prawa nie złamali. Jednak na
    swojej stronie pisząc o sobie (jako o osobach a nie jako o swojej
    firmie) powołują się na klientów, których obsłużyli pracując w mojej
    firmie nie powołując się na to, że pracowali w mojej firmie.
    Przykładowo: "...od 1999 roku zajmuje się systemami ERP. Jako kierownik
    projektów wdrożył systemy ERP w firmach X, Y, Z"

    gdzie X, Y, Z to klienci których obsłużył pracując u mnie w firmie.
    Chodzi głównie o to, że referencje te wykorzystywane są przez moich
    byłych pracowników do uwiarygodnienia siebie, a tym samym swojej
    firmy... czyli z mojego punktu widzenia wykorzystują referencje mojej
    firmy do promowania swojej firmy. Czy to co robią jest legalne?

    Pozdrawiam,
    Piotr Kołodziej