  • 1. Data: 2009-05-09 18:54:35
    Temat: Re: budowa domu- 4 m od granicy -pomocy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ja napisal:
    > mam dzialke, mam swoj stary dom calkiem w granicy, pare lat temu dalem zgode
    > sasiadowi na wybudowanie jego domu w odleglosci mniej niz 4 m od granicy.
    > Teraz ja chce wyburzyc swoj stary (musi byc zgoda sasiada?) i wybudowac nowy
    > duzy dom, czy skoro sasiad ma dom z okanmi blizej niż 4 m ode mnie, to ja
    > musze mimo to odstapic ustawowo z nowym domem te 4 m od granicy???
    > Zalezy mi na tym zeby nie odstapic od niego 4 m.

    No to nie wyburzaj, ale zrob rozbudowe. Taka nieomal od fundamentow :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-11 12:20:12
    Od: " ja" <l...@N...gazeta.pl>

    ok, czyli moge teoretycznie caly ten dom wyburzyc i zaczac rozbudowe od
    poprawy fundamentów ? bo bałam się ze z tego to tylko garaz by sie zrobiło,
    zalezy mi zeby to rozburzyc prawie całe (okropna rudera ,ale spory to dom).
    Czyli jakbym chciala pozbyc sie calego ,musi byc zgoda sasiada?

  • 4. Data: 2009-05-11 17:47:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    ja pisze:
> [...]
    > zalezy mi zeby to rozburzyc prawie całe (okropna rudera ,ale spory to dom).
    > Czyli jakbym chciala pozbyc sie calego ,musi byc zgoda sasiada?

    Oczywiscie. Rodzice mojej zony zrobili bardzo podobnie. Byl stary dom,
    praktycznie rudera. Tesc wzial i wszystko praktycznie zrownal z ziemia
    zostawiajac tylko jakas murowana sciane :) Dostal pozwolenie na
    rozbudowe i jazda ;)

    Jacek Kustra