  • Data: 2004-01-08 08:31:09
    Temat: brukowana droga do W(olnosci)KU
    Od: kcp <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich, poruszono ta kwestie juz setki razy ale
    googlujac nie udalo mi sie znalezc jednoznacznej odpowiedzi.

    Moj problem wyglada tak:
    mam 21 lat, studiuje zaocznie... i w przeszlosci zostalem namazany
    kategoria A gdyz dopiero zaczynalem sie leczyc. Uczylem sie i
    jakos mnie to szczegolnie nie ruszalo...

    W ciagu zeszlego roku dowiedzialem sie,ze wszystkie niemile objawy,
    ktorych przyczyn lekarze nie mogli sie u mnie doszujac sa sprawka
    alergii. Jestem uczulony na wszystko co w trawie piszczy(+kot i pies),
    przez co w sezonie letnim przezywam katusze :(
    Ponadto mam od paru lat mam spore problemy z kregoslupem, przeszedlem
    rehablitacje ale bole wracaja ze zmozona sila, znowu zaczynam sie
    leczyc. Praktycznie nie moge pracowac fizycznie ;(

    Czy w zaistnialej sytuacji moge zwrocic sie do WKU o ponowne
    rozpatrzenie ich orzeczenia lekarskiego ?
    Bede mial jakies szanse ?

    --
    __ _