  • Data: 2006-09-17 03:54:25
    Temat: brat bratu?!
    Od: delicja30<b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój ojciec kupił w latach młodości dom, w którym zamieszkali jego rodzice (moi
    dziadkowie). Kupił je za swoją część pieniędzy, które rodzice podzielili na trójkę
    rodzeństwa, oni swoje czesci zabrali, a moj tata za swoja kupil ten dom
    (dokladajac ze sprzedanej ziemi jaka mial po chrzestnym). Wszyscy wiedzieli , że
    dom jest wlasnoscia mojego taty, choc mieszkali w nim rodzice, ale sami mowili, ze
    po ich smierci moj tata zrobi z nim co zechce. Ale po ich smierci rodzenstwo mojego
    taty rosci sobie prawo do tego domu, tlumaczac ze im sie nalezy po rodzicach! Jak
    mozna być tak podlym wobec wlasnego brata?!

    -> http://usenet.pomocprawna.info