  • 11. Data: 2008-02-11 13:39:47
    Temat: Re: brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30dni
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    Patrz początek wątku. Brak odpowiedzi w terminie na relamację = uznanie
    reklamacji.

  • 12. Data: 2008-02-11 13:45:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 14:39:47 +0100, maximus napisał(a):

    > Patrz początek wątku. Brak odpowiedzi w terminie na relamację = uznanie
    > reklamacji.

    No tak, ale rzecz dotyczy pieniędzy czy jakiegoś naruszenia dóbr
    osobistych czy co?
    Przecież jeśli chodzi o kasę to nikt nie będzie nikogo słuchał.
    Przedstawiasz papiery i sąd wydaje nakaz albo nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie

  • 13. Data: 2008-02-11 15:00:30
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    reklamacja dotyczyła braku akceptacji cesji przez stronę POLKOMTEL

  • 14. Data: 2008-02-11 15:12:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 16:00:30 +0100, maximus napisał(a):

    > reklamacja dotyczyła braku akceptacji cesji przez stronę POLKOMTEL

    No to się zastanów czy mimo wszystko sprawa jest do wygrania. Brak
    odpowiedzi nie oznacza, że masz rację, albo - że sąd Tobie ją przyzna.

  • 15. Data: 2008-02-11 15:18:26
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    A to ciekawe rzeczy nam opowiadasz.

    Art. 106. Ustawy Telekomunikacyjnej

    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany
    do

    rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.

    2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w
    terminie

    30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została
    uwzględniona.

  • 16. Data: 2008-02-11 15:21:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 16:18:26 +0100, maximus napisał(a):

    > A to ciekawe rzeczy nam opowiadasz.

    (...)

    > 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została
    > uwzględniona.

    No to Ci jeszcze powiem, że zdarza się - oczywiście to nie jest Twój
    przypadek! - że ludzie piszą takie reklamacje, że ich uwzględnienie nic
    nie daje.
    Jeśli jesteś pewien, że prawidłowo ją sformułowałeś, to się wie.

  • 17. Data: 2008-02-11 15:24:30
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    Po prostu nie chciało mi się wnikać czemu POLKOMTEL uparł się aby tej cesji
    nie przyjąć w zwiazku z czym złożyłem reklamację.

    Ponieważ nie wyrobili się uznaję roszczenia za zasadne ;)
    Poszło pismo do UKE wraz z dokuemntacją o mediację w tym sporze. Ciąg dalszy
    nastapi ;)