eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak fakturybrak faktury
  • Data: 2007-11-15 17:44:09
    Temat: brak faktury
    Od: "miffy" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam u jednego operatora tv+internet+telefon. Telefon przestał działać. Po
    rozmowie z operatorem okazało sie, że nie zapłaciłam rachunku więc odłączyli
    telefon. Problem w tym, że żaden rachunek nie przyszedł. Z informacji
    wynikło, że firma roznosząca faktury nawaliła i abonenci w rejonie
    obsługiwanym przez tą firmę, nie dostali faktur. Pani była uprzejma
    poinformować, że mam dowiedzieć się ile muszę zapłacić, szybko uregulować
    należność, bo inaczej odłączą resztę, że w moim obowiązku jest kontakt w
    celu uregulowania zapłaty w przypadku nie otrzymania faktury.
    Więc pytania: Czy pani ma rację? Czy mogę nie płacić nic, póki nie otrzymam
    faktury? Czy mieli prawo bez uprzedzenia wyłączyć telefon? Czy takie
    postępowanie operatora uprawnia do rozwiązania umowy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1