eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak biletu › brak biletu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Filip" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak biletu
    Date: Wed, 7 Jan 2004 20:36:55 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <bthn7t$p27$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: we8.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1073504319 25671 80.54.41.8 (7 Jan 2004 19:38:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jan 2004 19:38:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:186240
    [ ukryj nagłówki ]

    Moja dziewczyna kupila bilet na autobus miejski w sklepie wsiadla do
    autobusu skasowala go a jak sie kanary upomnialy o bilet to sie okazalo ze
    bilet jest skasowany dwa razy przy czym numery sie calkowicie roznia. Kara
    to 85 zl.

    Sa dwie mozliwosci:
    - w sklepie dali jej stary bilet (malo prawdopodobne)
    - zgubila bilet (bylo zimno, ciemno, padal snieg, niosla jeszcze cos w rece)
    i myslac ze w kieszeni ma nowy skasowala jakis stary drugi raz.

    Czy mimo ze postepowala uczciwie (kupila bilet, myslala ze kasuje dobry
    bilet) musi placic kare w tak potwornej wysokosci (bilet kosztuje 0,85 zl)?.
    Czy prawo musi byc tak debilne i traktowac uczciwych ludzi ktorym zdarzy sie
    zgubic bilet na rowni z naciagaczami i zlodziejami?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1