  • 1. Data: 2005-12-07 09:38:49
    Temat: bony świąteczne a odpowiedzialność karna...
    Od: "Kasia_rowerowa" <k...@g...pl>

    Mój pracodawca chce obdarzyć nas bonami. Jednak wymaga deklaracji o dochodzie
    w rodzinie, a w razie podania nieprawdziwych danych jest nota o
    odpowiedzialności karnej. I wlasnie chodzi o odpowiedzialnosc karną.
    Czy to jest zgodne z prawem? Czy taka odpowiedzialność karna istnieje w tym
    przypadku?

    Pzdr
    kasia

  • 2. Data: 2005-12-07 12:31:01
    Temat: Re: bony świąteczne a odpowiedzialność karna...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kasia_rowerowa napisał(a):
> [...]
    > odpowiedzialności karnej. I wlasnie chodzi o odpowiedzialnosc karną.
    > Czy to jest zgodne z prawem? Czy taka odpowiedzialność karna istnieje w tym

    oszustwo, wprowazdenie wblad prowadzace do niekrzystengo rozporzadzenia
    jego mieniem - bonami.

  • 3. Data: 2005-12-07 12:45:16
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > oszustwo, wprowazdenie wblad prowadzace do niekrzystengo rozporzadzenia
    > jego mieniem - bonami.

    Być może pracodawca chce wspomóc biedbniejszych ( fundusz socjalny)

    U nas w takic wypadkach kto chiał wpisywał

    Oswiaadczam że dochód przekracza "próg"...

    Bogusław