  • 1. Data: 2005-12-07 08:50:12
    Temat: pracownik i odpowiedzialnosc
    Od: "Master" <h...@w...pl>

    Witam. Zamierzam niedlugo zatrudnic pracownika, bedzie to osoba ktorej
    praktycznie nie znam.Charakter pracy: kierowca. Co się z tym wiąże - będzie
    przewoził pieniądze i towary o wartościach od 1000 do 20 000 zł. Czy muszę z
    nim spisac jakiś dokument o odpowiedzialności za pieniądze i towar? Gdyby w
    razie czego go napadli, czy sam wybrałby ścieżkę bezprawia, nie chcę być na
    tym stratny. Proszę o sugestie.

  • 2. Data: 2005-12-07 08:52:26
    Temat: Re: pracownik i odpowiedzialnosc
    Od: Arek <b...@p...onet.pl>

    Master napisał(a):

    > Witam. Zamierzam niedlugo zatrudnic pracownika,

    (...)

    > Gdyby w razie czego go napadli,

    (...)

    > nie chcę być na tym stratny.

    Wszystkie ubezpieczalnie zbankrutowały, czy jak? To pracownik ma
    odpowiadać za napad na niego?

    b.

  • 3. Data: 2005-12-07 09:27:24
    Od: "Łukasz Kordziukiewicz" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Master" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razie czego go napadli, czy sam wybrałby ścieżkę bezprawia, nie chcę być

    Po pierwsze ubezpieczenie na wypadek napadu.
    Po drugie zabezpieczenie wekslowe na wypadek, wyboru ścieżki bezprawia
    (robią tak firmy kurierskie).

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2005-12-07 09:48:56
    Od: "Master" <h...@w...pl>

    > Po pierwsze ubezpieczenie na wypadek napadu.
    > Po drugie zabezpieczenie wekslowe na wypadek, wyboru ścieżki bezprawia
> [...]

    Ile może mnie wynieśc takie ubezpieczenie; kwota do 20tys. I czy ubezpieczam
    firmę (os. fizyczna) czy pracownika?