  • 1. Data: 2005-12-07 09:09:50
    Temat: Mienie zabużańskie
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Witam.
    Chcial bym sie dowiedziec, jak obecnie w swietle prawa wyglada sprawa mienia
    pozostawionego w czasie wojny na wschodzie.
    Zalozmy, ze mam papiery swiadczace o pozostawieniu calkiem sporego majatku
    na wschodzie. Czego za nie moge sie spodziewac, i kto wlasciwie obecnie sie
    tym zajmuje? Wlasciwie nie chodzi o mnie tylko o tesciowa, ktora sama sobie
    z tym, nie poradzi, wiec ja mam jej pomoc w zalatwieniu tej sprawy.

  • 2. Data: 2005-12-07 14:41:19
    Temat: Re: Mienie zabużańskie
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie z tym, nie poradzi, wiec ja mam jej pomoc w zalatwieniu tej sprawy.

    Juz wszystko wiem :) Jednak w urzedach mozna spotkac mile uczynne panie,
    ktore pomoga w zalatwieniu sprawy
    z checia i usmiechem :)