    From: "Txx" <u...@u...use>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [bluzgi] zlodziej w rodzinie - ksysiu jankowski z plonska
    Date: Sat, 7 Apr 2007 16:17:03 +0200

    kurwa jestem wsciekly, rozpierdolilem juz jego drzwi bosa noga ale po kolei

    rozpisywal sie tu kiedys na usenecie pierdolony w dupe frajer i mameja
    zyciowa nieudacznikowa ktora moja matka nazywa moim bratem chociaz ja sie
    tej kurwy wyrzekam, podpisywal sie nickiem Talib i pierdolnal tu kiedys
    flejma jak to go oszczala Monika [i miala racje] i jaki to on kurwa
    zalamany. byl nawet w tvn u Drzyzgi razem ze swoja urocza malzonka [jesli
    postawic ja obok Marii Kaczynskiej, to Prezydentowa byla by dziewczyna roku
    w Playboyu] i opowiadali ze jej mamusia z tatusiem zabraniali jej sie z nim
    hajtac bo to gamon i mameja [mieli kurwa racje] a oni hajtali sie kurwa
    potajemnie, dwa kurwa jebane trole bazyle.
    Skurwysyn wiecznie bezrobotny ma 31 lat, utrzymuje go jego zonka i opierdala
    pieniadze matce, zreszta przylapalo go juz nei raz.
    Kilka razy opierdolil i moje pieniadze a takze peiniadze matki ktore lezaly
    u mnei w kopercie. W latach 80 okradl swoja nauczycielke, ktora mieszkala 4
    pietra nad nami w bloku, ojciec tak go napierdalal za to ale najwidoczniej
    powinien wtedy kurwe zabic. W latach 90 moja ciotka tez stwierdzila kiedys
    ze ktos jej ukradl pieniadze i na 100% on to zrobil. Opierdolil mi tez ponad
    3000 za sprzedany w 2003r skuter w miedzyczasie zginela tez znaczna czesc
    mojej wyplaty ktora trzymalem w kopercie z pieniedzmi ze zwroconego podatku.
    Dzis stwierdzilem brak 500zl w bonach Sodex`u ktore dostalem z firmy na
    swieta.

    Teraz sa w drodze do Zamoscia, jada do ojca [jak by ktos zauwazyl to srebrna
    Almera wpn96jj albo jk to niech mu splunie w pysk]
    Dzwonilem juz do matki i powiedzialem jej o tym ze zapierdolil mi pieniadze
    i ze moze tu nei wracac bo go zapierdole, rozpierdolilem w strzep drzwi i
    mam kilka pytan.
    Jesli teraz zglosze kradziez na policje to ta kurwa trafi jeszcze dzis za
    kraty w ramach sadow 24 godzinnych? i czy kradziez z przed 4 lat nie ulegla
    przedawnieniu? pograze tego skurwysyna zlodzieja pierdolonego, musze
    podzwonic po rodzinie i opowiedziec im to samo co tu napisalem.

    Wesolych kurwa swiat! ja juz mam kurwa humor zjebany.