  • 1. Data: 2007-10-20 18:57:00
    Temat: bledna cena + wykorzystanie momentu i kupno tv
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, wczesniej pislaem o sprawie kupna telewizorow po 37zl, kosztuja kolo
    4k...
    sprawa ma sie tak ze generalnie prawnik mowil ze moge zlozyc wniosek do sadu
    rzeczik praw konsumenta jednoznacznej odpowiedzi nie udzielil,
    postanowilem walczyc, tak wiec wyslalem w poniedzialek pismo do firmy w
    ktorej zrobilem to zmaowienie (za potwierdzeniem odbioru) do dzis nie
    odebrali czyli jest szansa ze moge wygrac sprawe skoro sie boja odebrac????
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-20 20:12:49
    Temat: Re: bledna cena + wykorzystanie momentu i kupno tv
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał

    > witam, wczesniej pislaem o sprawie kupna telewizorow po 37zl,
    > kosztuja kolo 4k...

    Nędzna gnida.

    > sprawa ma sie tak ze generalnie prawnik mowil ze moge zlozyc wniosek
    > do sadu

    Ma rację, złożyć możesz.

> [...]
    > ktorej zrobilem to zmaowienie (za potwierdzeniem odbioru) do dzis nie
    > odebrali czyli jest szansa ze moge wygrac sprawe skoro sie boja

    Nie dość że nędzna to jeszcze głupia.

  • 3. Data: 2007-10-20 20:22:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    >prawnik mowil ze moge zlozyc wniosek do sadu

    Powiedz mu, ze zaplacisz mu tylko jak wygra, to zmieni zdanie :P

    HaNkA

  • 4. Data: 2007-10-20 20:55:13
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedz mu, ze zaplacisz mu tylko jak wygra, to zmieni zdanie :P

    A casus tego samochodu terenowego na Allegro? Sąd stwierdził że
    wystawiający ma obowiązek wydania rzeczy w zamian za dość niską kwotę

    chester

  • 5. Data: 2007-10-20 20:55:48
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > A casus tego samochodu terenowego na Allegro? Sąd stwierdził że
    > wystawiający ma obowiązek wydania rzeczy w zamian za dość niską kwotę

    jak mozna wydac cos, czego sie nie posiada? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2007-10-20 21:25:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał
    >
    > Nędzna gnida.

    Na przyszłość swój podpis dawaj na końcu, OK?

  • 7. Data: 2007-10-20 21:38:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 20 października 2007 22:55
    (autor chester
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffdpv3$86o$3@inews.gazeta.pl>):

    > A casus tego samochodu terenowego na Allegro? Sąd stwierdził że
    > wystawiający ma obowiązek wydania rzeczy w zamian za dość niską kwotę

    Ale tam nie było pomyłki. Tam było ,,wystawiłem za 1zł, bo chciałem wyruchać
    Allegro i nie pomyślałem, że wyrucham siebie'' o ile dobrze pamiętam.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 8. Data: 2007-10-21 07:51:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > Allegro i nie pomyślałem, że wyrucham siebie'' o ile dobrze pamiętam.

    z tego co pamietam w KC jest cos o oczywistej pomylce (nie znam sie na
    prawie cyilnym kompletnie ale z grupy pamietam)

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 9. Data: 2007-10-21 09:48:43
    Od: "MichalS " <m...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Na przyszłość swój podpis dawaj na końcu, OK?

    Alez Andrzeju, Alek ma racje, OK?

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 10. Data: 2007-10-21 10:42:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MichalS wrote:

    > Alez Andrzeju, Alek ma racje, OK?

    Nie wnikam. Ale teksty to na pręgierz albo religię.