  • 1. Data: 2005-03-20 10:15:09
    Temat: błąd w umowie - konsekwencje
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Mam takie pytanie, jeśli zostaje podpisana umowa w dwóch egzemplarzach, z
    czego na umowie jest wyraźnie napisane że :"Umowa została sporządzona w
    dwóch jednobrzmiących egzemplarzach - po jednym dla abonenta i firmyX" to
    jeśli na jednej z tych umów (a dokładnie u tej u abonenta) jest zaznaczona
    jedna opcja, a na umowie krtóra znajduje się w firmie X jest zaznaczona
    druga opcja, czy ten fakt umieważnia umowy w razie problemów?

  • 2. Data: 2005-03-20 11:26:30
    Temat: Re: błąd w umowie - konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedna opcja, a na umowie krtóra znajduje się w firmie X jest zaznaczona
    > druga opcja, czy ten fakt umieważnia umowy w razie problemów?

    To nie unieważnia umowę, tylko ewentualnie obydwu stronom utrudnia znacznie
    dochodzenie roszczeń prze każdą ze stron, bowiem tak naprawdę, to nie
    wiadomo, jak się strony umówiły w tym wypadku.