  • 571. Data: 2022-01-25 13:38:47
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Nie szczep się, ale obiecaj, że nie będziesz miękiszonem i nie dasz się
    > położyć pod respiratorem i w razie czego wypiszesz ze szpitala na własną
    > prośbę.
    > Zależy mi, bo płacę na NFZ i wolałbym, żeby personel medyczny zajmował się
    > czymś pożytecznym.

    Nie rozumiem szurów. Lekarze chcą ich otruć szczepionkami, a ci później biegną
    w te pędy do nich.

    Ten przynajmniej był honorowy:
    "Nie żyje Johann Biacsics, jeden z najbardziej rozpoznawalnych przywódców ruchu
    antyszczepionkowców w Austrii. Mężczyzna był chory na COVID-19, ale odmówił
    leczenia i na własną prośbę został wypisany ze szpitala. Chorobę próbował
    pokonać dwutlenkiem chloru."
    https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,austria--j
    ohann-biacsics-nie-zyje--lider-antyszczepionkowcow-o
    dmowil-leczenia,artykul,53976944.html

  • 572. Data: 2022-01-25 13:43:13
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Nie mamy na podorędziu demoludu z dużym stopniem szczepień, ale na
    > szczęście jest biedna, choć mądra, Argentyna, gdzie co najmniej 73.43%
    > olało św. Bobolę i poszło dać się ukłuć. Od września przeżywają cud małej
    > liczby zgonów, choć wcześniej wcale im nie szło.
    > https://covid19.who.int/region/amro/country/ar
    > Staś Pytalski przebiegle powiada, że Argentyna odległa, ale może nie
    > pójdziesz tą drogą.

    Ej, ale Argentyna była nie tak dawno krajem komunistycznym!
    A już przecież wiadomo, że wirus atakuje kraje komunistyczne i biedne, poziom
    zaszczepienia nieważny.
    Ej... coś mi się pokręciło... Shrek, dawaj jakąś teorię, podziel jakoś tą
    Argentynę, bo nic nie mogę wymyślić.

  • 573. Data: 2022-01-25 13:43:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 13:12, Olin napisał:

> [...]
    > prośbę.
    > Zależy mi, bo płacę na NFZ i wolałbym, żeby personel medyczny zajmował się

    Pod respiratorem nie dam się położyć, bo to niebezpieczne i niewskazane
    przy C19. Samo C19 przechodziłem i nie mogłem liczyć na pomoc z
    pieniędzy, które płacę. Chętnie bym odzyskał składki płacone i nie
    płacił dalej, i wtedy nie będę korzystał z NFZ-u.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 574. Data: 2022-01-25 13:49:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 12:42, J.F pisze:

    > I 100 zgonow tygodniowo.
    >
    > Albo te szczepionki istonie chronią przed cięzkim przebiegiem choroby,
    > albo jakas inna przyczyna sie wmieszala.
    > Np Omikron ma słabą smiertelność.
    >
    > No ale przy takiej fali zachorowan .. czy szczepienie ma sens?

    Oczywiście, że nie ma sensu. 100 w tą, czy w tamtą, co za różnica, nie?
    Po chuj w ogóle ludzie szpile budują?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 575. Data: 2022-01-25 13:53:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 13:38:47 +0100, n...@o...pl wrote:
> [...]

    A czemu? Respirator mi sie nalezy :-)

> [...]
    > pokonać dwutlenkiem chloru."
    > https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,austria--j
    ohann-biacsics-nie-zyje--lider-antyszczepionkowcow-o

    Wow.
    Zmarl na Covid, czy na zatrucie/powiklania po tym dwutlenku chloru ?

    J.

  • 576. Data: 2022-01-25 13:55:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Pod respiratorem nie dam się położyć, bo to niebezpieczne i niewskazane
    > przy C19.

    Ale wiesz, że ratując topielca możesz mu połamać żebra, a to niewskazane
    i niebezpieczne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 577. Data: 2022-01-25 14:02:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 13:08:27 +0100, Olin wrote:

    > Nie chce mi się szukać.
    > Nie katuj i uchyl rąbka tajemnicy, ile na szczepionkach przekręcił
    > Szumowski razem z instruktorami narciarskimi.

    Szumowski to nie wiem, ale ilu Żydow na nich zarabia, ze tak lobbują
    za 4-ta dawką ? :-)

    P.S. Biontech zalozyli ... jakies tureckie nazwiska.
    No ale teraz to by trzeba w akcjonariat patrzec :-)

    J.

  • 578. Data: 2022-01-25 14:18:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 11:58:18 +0100, Olin wrote:

    > Najważniejsze, że szpitale i kostnice nie są zablokowane.

    Poniekad jest to najwazniejsze.
    Jesli w miare skutecznym srodkiem leczenia jest respirator i
    ten respirator jest - to nie ma problemu.

    Ale kolejki karetek pod szpitalami sa zatrwazajace.
    No chyba ze znow - nie jest to problem, jak sa inne wolne.
    Ale pewnie nie ma.

    J.

  • 579. Data: 2022-01-25 14:37:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 11:00:13 +0100, Olin wrote:

    > Drugi raz piszesz o tych 92%, starannie unikając podania źródła. Słyszałeś
    > o nich od Edyty Górniak?

    pochodzi z tego pokazywanego tu czesto obrazka
    https://imgur.com/a/bjX87m1

    Ale widze tam niuans - procent zaszczepionych doroslych.

    > Argentyna za daleko, Francja i Hiszpania za bogate i tak dalej. Masz jakieś
    > propozycje, żeby było dobrze?

    Nie znam niestety sluzby zdrowia w innych krajach, zeby moc cos
    proponowac.
    Czechy, Slowacja, Wegry wydaja sie dobrą propozycja ... ale do
    sprawdzenia.

    > Czemu Francja i Portugalia miały dużą śmiertelność w poprzednich falach, a
    > po szczepieniach już nie?

    A to akurat latwo wytlumaczyc - bo im mniej odporni wymarli w
    pierwszej fali, zostali odporni.

    Tylko gorzej wytlumaczyc czemu sumaryczna ilosc ofiar u nas juz
    wychodzi wyzsza.

    A przyczyny moga byc bardzo rozne - pamietasz np pierwszą fale w
    Niemczech? Bardzo duzo zachorowan, i relatywnie malo zgonow.

    Niemcy odporni, czy np lepszych lekarzy mają ?

    > Nie poddawaj się! Szczepionki nie mogą mieć nic do rzeczy.

    Ja tylko mowie, ze nie chronia przed zachorowaniem.
    Tak ze statystyk wynika.

    A mialo byc 95% skutecznosci.

    > Co chcesz powiedzieć przez te tajemnicze i nie całkiem zrozumiałe słowa?

    Np. ma ktos zawal serca. Karetka przyjezdza z opoznieniem, pod
    szpitalem musi czekac - i pacjent umiera.
    Ale wymaz zdazyli pobrac, i wyszlo na to, ze Covid ma.
    Covid szaleje, szczepionka nie chroni przed zachorowaniem,
    to nie dziwne, ze pacjent zlapal wirusa.

    Pytanie, czy tak samo wygladalaby historia choroby w Portugalii,
    Argentynie, Czechach czy Slowacji - czy jednak pacjenta by uratowali.

    No i czy oni zgon zakwalifikuja do "Covid i choroby towarzyszace".

    J.

  • 580. Data: 2022-01-25 14:55:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 13:03:32 +0100, Olin wrote:

    > Na to bym nie wpadł. Wystarczy podzielić dane na dwie grupy i korelacja
    > idzie się paść.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%
    9Bwiata_wed%C5%82ug_PKB_(parytet_si%C5%82y_nabywczej
    )_per_capita
    > Grecja (2018): 29 123
    > Polska: 31 939

    Wow, jaki wzrost.

    > A tu się robi zabawnie:
    > Portugalia: 32 006
    > A Portugalia w czubie.

    Ale ale ...
    a) jak Biedronka "doi Polaków", to jak to sie liczy w PKB?
    b) kolejki do lekarzy specjalistow w Portugalii jak dlugie są?
    c) ilu lekarzy z Portugalii wyemigrowało ?

    Poza tym to w "sile nabywczej". Siemens pewnie nie daje znizki na
    tomografy "bo wy biednym krajem jestescie".

    > Nie mamy na podorędziu demoludu z dużym stopniem szczepień, ale na
    > szczęście jest biedna, choć mądra, Argentyna, gdzie co najmniej 73.43%

    Tylko jeszcze kwestia jak to liczone - % wszystkich czy dorosłych.

> [...]
    > https://covid19.who.int/region/amro/country/ar
    > Staś Pytalski przebiegle powiada, że Argentyna odległa, ale może nie

    Odlegly kraj, i jesli nie byles, to nie wiesz jak tam wyglada opieka
    lekarska.
    Co prawda mamy np srednia dlugosc zycia
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_l
    ife_expectancy

    Polska 78.3 lat, Argentyna 76.6. Jakby podobnie.

    A - i to kraj na poludniowej polkuli.
    U nich teraz lato, u nas latem tez byl spokoj.

    A teraz maja pik zachorowan ... ciekawe czemu - samoloty przywozą
    zaraze niezaleznie od pory roku, a wykluwa sie gdzies na polnocy?

    Ciekawe - w Australii fala zachorowan i zgonow jak nigdy przedtem
    https://covid19.who.int/region/wpro/country/au

    Oni tez nie szczepieni?

    A w RPA jakby spadki
    https://covid19.who.int/region/afro/country/za

    No wlasnie - Australia 25 mln ludzi, RPA 60 mln ... jakos swietnie sie
    Austria izolowala ... do niedawna.

    J.