  • Data: 2005-12-02 19:40:18
    Temat: bezprawne przetrzymywanie samochodu
    Od: "markus" <m...@p...fm.no.spam.fuck> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam pewien problem: warsztat gdzie sholowalem auto po stłuczce na czas
    naprawy wypożyczył mi bezpłatnie samochód zastępczy (jest to zaznaczone na
    formularzu wypożyczenia) po oględzinach towarzystwo ubezpieczeniowe orzekło
    szkodę całkowitą i w związku z tym warsztat nie bedzie naprawiał auta,
    wydanie uszkodzonego auta uzależniają od pokrycia kosztów wypożyczenia auta
    zastępczego które już im zwróciłem zaraz jak tego ode mnie zarządali,
    ponieważ uważam że chcą mnie naciągnąć na kasę sprawę zgłosiłem na policję,
    jak mogę wcześniej wyciągnąć od nich auto nie czekając na zakończenie
    postępowania? nie ukrywam że zależy mi na tym ponieważ chcę sprzedać szybko
    uszkodzone auto, ponadto naliczają mi opłaty za parkowanie auta u nich w
    warsztacie, jak jeszcze inaczej nagłośnić sprawę? rzecznik konsumentów?
    pozdr markus