  • 11. Data: 2006-02-19 20:05:43
    Temat: Re: bank oswiadcza, ze nie mam u niego linii kredytowej ;)
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > PS: a może wypowiedziałby się ktoś kompetentny, a nie jakiś
    > pseudointeligencik-latynista z bożej łaski...

    asinus asino pulcherrimus

    :)
    M.

  • 12. Data: 2006-02-19 22:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiKeyCo wrote:

    > asinus asino pulcherrimus

    *plonk*

  • 13. Data: 2006-02-19 22:15:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > *plonk*

    Cos Ty sie taki nerwowy zrobił? Dostałes odpowiedź - źle. Podstawę
    prawną - też źle...

    :-)

    M.

  • 14. Data: 2006-02-19 22:24:22
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:43f78944$1@news.home.net.pl...

    > Bardzo ładnie - a po polsku?

    taka wielka i otrzaskana kauzyperda, a nie potrafi po guglach poszukac?
    a fe, ble :-(

    --
    pozdro
    ape

  • 15. Data: 2006-02-19 22:27:31
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "MiKeyCo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > asinus asino pulcherrimus

    nie doluj burakow, bo cie splonkuja

    --
    pozdro
    ape

  • 16. Data: 2006-02-19 22:28:52
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:43f8eb02$1@news.home.net.pl...

    > *plonk*

    a nie mowilem?

    --
    pozdro
    ape

  • 17. Data: 2006-02-19 22:30:49
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:43f8edc8$1@news.home.net.pl...

    > Cos Ty sie taki nerwowy zrobił? Dostałes odpowiedź - źle. Podstawę
    > prawną - też źle...

    bo to nie po buraczanemu :-D

    --
    pozdro
    ape

  • 18. Data: 2006-02-19 22:33:51
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A moja babcia móie wtedy: "Nie bądź Pan taki Alfons i Omega!" ;-)

    a szanowna babcia za przeproszeniem byla prawnikiem czy tylko miala
    znajomosci posrod tych pierwszych?

    --
    pozdro
    ape

  • 19. Data: 2006-02-19 22:33:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Cos Ty sie taki nerwowy zrobił? Dostałes odpowiedź - źle. Podstawę
    > prawną - też źle...

    Odpowiedź była lakoniczna. A ta cała 'podstawa prawna' - jeszcze gorzej.

    OK, hipotetyczna sytuacja: pożyczam komuś kasę. Na raty. Jest pisemna
    umowa. W którymś momencie ten ktoś na piśmie zwraca się do mnie z
    pytaniem, jaki jest jego aktualny dług u mnie (powiedzmy wygrał w totka
    i chce się rozliczyć). Wysyła do mnie zapytanie, ile musiałby teraz
    zapłacić, żeby się ze mną do końca rozliczyć. Na piśmie mu podaję sumę
    wraz z oświadczeniem, że innych zadłużeń u mnie nie ma. Suma wydaje mu
    się za niska, więc ponownie zwraca się o sprawdzenie i jej podanie.
    Odpisuję, że wszystko się zgadza i jeszcze raz podaję tę samą sumę.

    Jest to moje oświadczenie dla mnie wiążące, czy nie?

    Bo sądząc po 'odpowiedzi' tam tego maniaka łaciny dłużnik powinien mi
    zwracać tyle, ile mu wychodzi z obliczeń, nawet jeśli ja uparcie
    twierdzę, że chcę mniej...

  • 20. Data: 2006-02-19 23:35:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Odpowiedź była lakoniczna. A ta cała 'podstawa prawna' - jeszcze gorzej.

    Lakoniczna ale wyczerpująca - w tym kokretnym przypadku, ktory podaleś

> [...]
    > Odpisuję, że wszystko się zgadza i jeszcze raz podaję tę samą sumę.
    >
    > Jest to moje oświadczenie dla mnie wiążące, czy nie?

    Gdybym to ja pożyczył od Ciebie pieniądze, to masz rację. Ale bank ma
    niestety do dyspozycji swoją własną ustawę i wystawienie setek
    zaświadczeń nie zmienia Twojej sytuacji jako dłużnika. Nieco gorsza
    sytuacja jest wtedy, koedy jesteś dla banku wierzycielem.

    M.