  • 1. Data: 2007-05-22 08:28:08
    Temat: balkon w mieszkaniu wlasnosciowym a decyzje zarzadcy wspolnoty
    Od: "Matijaz" <m...@w...wp.pl>

    Witam,

    Orientujecie sie czy zarzadca wspolnoty mieszkaniowej ma prawo dyktowac mi
    co ja moge robic na swoim balkonie/logii ( jest to balkon calkowicie
    schowany w bryle bloku -WNEKA). Chodzi mi o to czy jest to czesc elewacji
    czy jest to czesc mojego lokalu wlasnosciowego. Czy zarzadca moze mi nakazac
    zmienic kolor elewacji, albo wymuszac na mnie ocieplenie tego balkonu, co
    spowoduje zmniejszenie powierzchni uzytkowej wneki balkonowej prawie o
    polowe?

    Znalazlem takie orzeczenie SN http://www.zarzadca.com/content/view/72/94/
    ale nie znam sie zupelnie na prawniczym zargonie. Gdzie szukac informacji?

    Pozdrawiam
    Matijaz