  • 1. Data: 2007-05-22 08:43:20
    Temat: allegro
    Od: t...@g...com

    Moglby mi ktos pomoc kupilem towar na allegro Ale towar nie doszegl
    Klijent wyslal mi scan potwierdzajacy wyslanie towaru Juz alozyl ponoc
    reklamacje Ja nie moge czekac w nieskonczonasc tylko chce zwrot
    pieniedzy Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2007-05-22 09:20:08
    Temat: Re: allegro
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu t...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Klijent wyslal mi scan potwierdzajacy wyslanie towaru Juz alozyl ponoc
    > reklamacje Ja nie moge czekac w nieskonczonasc tylko chce zwrot
    Idz do mamy i sie wyplacz. Nastepnie przeszukaj archiwum tej grupy oraz
    grupy allegro (alt.pl.allegro czy jakos tak).
    Wrozek i cudotworcow - brak
    --
    badzio