  • 71. Data: 2009-07-16 16:38:59
    Temat: Re: nie zmieniaj topików ciężka kretynko!
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@N...gazeta.pl> napisał

    > to możesz żądać , zeby ludzi nie było widac i słychać, ale nie w
    > blokowisku. I
    > pamiętaj, twoje gówno też śmierdzi

    Pomyliłem się. Jednak worek mąki ma wyższe IQ.

  • 72. Data: 2009-07-16 19:06:16
    Temat: Re: palenie na balkonie nie jest zabronione, balkon znajduje się na
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3mla2$8r5$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > jakby to byla fajka z jakims lepszym tytoniem, to bylbym sie sklonny
    > zgodzic ;)
    > ale zwykle fajki smierdza i tyle
    Może powinieneś zostać biegłym sądowym w zakresie smrodu?

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2009-07-16 19:11:33
    Temat: Re: balkon
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:u2uatvm61ac8.cs9entofo736$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Nie "niestety" - bo jestem niepalący więc prawne ograniczenia mnie nie
    > ruszają. A nawet pozytywnie bo lubię knajpy bez palaczy.
    I nie musisz. Balon pieprzy jak zwykle.
    Nie ma żadnych "praw palaczy do palenia" ani wiekszych od nich "praw
    niepalących do świeżego powietrza".
    Są natomiast możliwości (a nawet w pewnym zakresie - obowiązki) prawne
    stworzenia ograniczeń dotyczących palenia. W naszym kraju na razie
    niewielkie, chętnie powitam ich rozszerzenie.

    --
    Jotte

  • 74. Data: 2009-07-16 19:57:36
    Temat: typowy zakompleksiony blokers!
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Pomyliłem się. Jednak worek mąki ma wyższe IQ.

    Pomyliłes się wiele razy. Nalezy szanować sąsiada, a nie wylewać na niego
    swoich kompleksów. Nikt tu nie uwierzył, ze na twoim balkonem unosi sie chmura
    dymu niczym grzyb atomowy. Przerost formy nad treścią. Przy czym treścia w tym
    wypadku jest kasa:)