  • Data: 2009-07-14 12:25:56
    Temat: balkon
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, potrzebuje pomocy /również prawnej - jeśli istnieje w tej dziedzinie/

    do rzeczy..

    jest lato, gorąco itp. dużo czasu spędzam z młodą na balkonie, poza tym
    pranie, itd. itd - wiadomo do czego balkon służy; a moi sąsiedzi - nałogowi
    palacze /oboje/ - chyba kilka paczk dziennie - kopcą faje na balkonie!!!
    nie musze chyba mówić, że umiemożliwia mi to zupełnie kożystanie z mojego
    balkonu, co więcej nie mogę otworzyć okien, bo dym czuć w pokoju /a bardzo
    tego zapachu nie lubię!/

    co mogę w tej sprawie zrobić, jeśli sąsiedzi nie reagują na aluzje...

    pozdrawiam serdecznie
    AgA