eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobadziewny produkt - co z tym zrobicbadziewny produkt - co z tym zrobic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: bdronka <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: badziewny produkt - co z tym zrobic
    Date: Sun, 23 May 2010 17:44:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <htbif6$7da$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-40-96-162.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1274629414 7594 94.40.96.162 (23 May 2010 15:43:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2010 15:43:34 +0000 (UTC)
    X-User: bdronka
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100505
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640353
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać
    się usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodząca farba itd.
    Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące
    temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu
    klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już
    naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił.
    Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła.

    Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu
    zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
    okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją
    zabrał...

    pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1