  • Data: 2006-01-04 11:19:49
    Temat: autostrada przy dzialce? czy sprzedaz?
    Od: "gizmo" <g...@t...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam działke bodowlaną 32 ary. Na działce jest stary dom oraz
    zabudowania gospodarcze. Działka leży w rejonie gdzie ma powstać
    autostrada (praktycznie bedzie z nią graniczyć). Chcą zająć
    kawałek mojej działki ok. 8 arów. Działka jest własnościowa.
    Czy mogę sam ustalić cenę sprzedaży ? (jeśli już zdecydował
    bym się na sprzedaż to tylko całość). Jeśli nie ja to kto w tym
    przypadku ustala cenę ?
    Lub czy mogę odmówić sprzedaży? Jeśli odmówie to czy mogą
    wybudować autostradę tuż przy moim domu ?
    Jak wygląda w tym przypadku podstawa prawna? Czy ktoś na tej grupie
    ma doświadczenia w podobnych sprawach ?

    Z góry dziekuję za wszelką pomoc

    pozdrawiam