eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoautomatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2013-08-20 09:25:15
    Temat: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie,
    to wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.

    Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
    Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
    potwierdzony).

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...


  • 2. Data: 2013-08-20 09:49:48
    Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:kuv5kr$48k$1@node1.news.atman.pl...
    > Ave!
    >
    > Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie, to
    > wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.
    >
    > Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
    > Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
    > potwierdzony).
    >

    oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
    zadnej odpowiedzi

    i za to maja ode mnie +1 :]

    poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    zenada andrzejku



  • 3. Data: 2013-08-20 10:59:31
    Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:kuv5kr$48k$1@node1.news.atman.pl...
    > Ave!
    >
    > Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie, to
    > wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.
    >
    > Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
    > Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
    > potwierdzony).

    To państwo w państwie.
    Zgłosiłem w kwietniu wniosek o odczyty dwumiesięczne, a te buce mnie nękają
    fakturami prognozowanymi na idiotyczne kwoty. Pomimo tego, że wniosek
    zaakceptowali po 14 dniach.
    No i pomimo tego, że mają bieżący odczyt i widzą, że żądają nadpłat!

    Bereza K.


  • 4. Data: 2013-08-20 12:33:56
    Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote:

    > poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    "źródło" na 100% nie poda przepisów obracających się przeciw niemu :P

    pzdr, Gotfryd


  • 5. Data: 2013-08-20 12:51:29
    Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2013 12:33, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote:
    >
    >> poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich
    >> informacji?
    >
    > "źródło" na 100% nie poda przepisów obracających się przeciw niemu :P

    Gotfryd, prośba - nie karm tego anonimowego ścierwa...

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...


  • 6. Data: 2013-08-20 15:39:30
    Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    Od: TAURON <w...@w...pl>


    > oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
    > zadnej odpowiedzi


    ależ w żadnym wypadku to nie jest prawda, wszystkich klientów kochamy w
    równym stopniu, spuszczamy tylko zawracaczy dupy :)

    > i za to maja ode mnie +1 :]
    >
    > poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    dzwonić zawsze można ale zgodnie z polityką rządzących jak przedtem
    można było przyjść osobiście do ZE i komuś nawrzucać (co często
    skutkowało) to teraz pozostaje zadzwonić na infolinię znajdującą się na
    drugim końcu polski i porozmawiać z miłą panią o niczym - jeszcze za to
    zapłacić MUHAHA

    ale chcieliście to macie :)




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1