-
1. Data: 2013-08-20 09:25:15
Temat: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Ave!
Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie,
to wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.
Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
potwierdzony).
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
-
2. Data: 2013-08-20 09:49:48
Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Od: "asasa" <a...@a...as>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:kuv5kr$48k$1@node1.news.atman.pl...
> Ave!
>
> Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie, to
> wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.
>
> Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
> Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
> potwierdzony).
>
oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
zadnej odpowiedzi
i za to maja ode mnie +1 :]
poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?
zenada andrzejku
-
3. Data: 2013-08-20 10:59:31
Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Od: "Bereza" <C...@i...pl>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:kuv5kr$48k$1@node1.news.atman.pl...
> Ave!
>
> Jeśli operator telekomunikacyjny nie odpowie na reklamację w terminie, to
> wg ustawy jest ona automatycznie przyjęta.
>
> Czy coś podobnego działa może także w przypadku zakładów energetycznych?
> Od półtora miesiąca czekam na odpowiedź na reklamację (której odbiór był
> potwierdzony).
To państwo w państwie.
Zgłosiłem w kwietniu wniosek o odczyty dwumiesięczne, a te buce mnie nękają
fakturami prognozowanymi na idiotyczne kwoty. Pomimo tego, że wniosek
zaakceptowali po 14 dniach.
No i pomimo tego, że mają bieżący odczyt i widzą, że żądają nadpłat!
Bereza K.
-
4. Data: 2013-08-20 12:33:56
Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote:
> poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?
"źródło" na 100% nie poda przepisów obracających się przeciw niemu :P
pzdr, Gotfryd
-
5. Data: 2013-08-20 12:51:29
Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 20.08.2013 12:33, Gotfryd Smolik news pisze:
> On Tue, 20 Aug 2013, asasa wrote:
>
>> poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich
>> informacji?
>
> "źródło" na 100% nie poda przepisów obracających się przeciw niemu :P
Gotfryd, prośba - nie karm tego anonimowego ścierwa...
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
-
6. Data: 2013-08-20 15:39:30
Temat: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
Od: TAURON <w...@w...pl>
> oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
> zadnej odpowiedzi
ależ w żadnym wypadku to nie jest prawda, wszystkich klientów kochamy w
równym stopniu, spuszczamy tylko zawracaczy dupy :)
> i za to maja ode mnie +1 :]
>
> poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?
dzwonić zawsze można ale zgodnie z polityką rządzących jak przedtem
można było przyjść osobiście do ZE i komuś nawrzucać (co często
skutkowało) to teraz pozostaje zadzwonić na infolinię znajdującą się na
drugim końcu polski i porozmawiać z miłą panią o niczym - jeszcze za to
zapłacić MUHAHA
ale chcieliście to macie :)