eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoautomatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 20 Aug 2013 15:39:30 +0200
    From: TAURON <w...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: automatyczne przyjecie reklamacji - czy tez w energetyce?
    References: <kuv5kr$48k$1@node1.news.atman.pl>
    <52131fa2$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <52131fa2$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130819-1, 2013-08-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <52137191$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-74-116-8.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1377005969 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1460 89.74.116.8:49321
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726319
    [ ukryj nagłówki ]


    > oni tam doskonale wiedza ze takich **[cenzura]*** spuszcza sie na drzewo bez
    > zadnej odpowiedzi


    ależ w żadnym wypadku to nie jest prawda, wszystkich klientów kochamy w
    równym stopniu, spuszczamy tylko zawracaczy dupy :)

    > i za to maja ode mnie +1 :]
    >
    > poza tym tak ciezko zadzwonic do zrodla i zasiegnac odpowiednich informacji?

    dzwonić zawsze można ale zgodnie z polityką rządzących jak przedtem
    można było przyjść osobiście do ZE i komuś nawrzucać (co często
    skutkowało) to teraz pozostaje zadzwonić na infolinię znajdującą się na
    drugim końcu polski i porozmawiać z miłą panią o niczym - jeszcze za to
    zapłacić MUHAHA

    ale chcieliście to macie :)




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1