  • 11. Data: 2004-12-11 11:03:31
    Temat: Re: auto kupione w komisie - oszustwo?
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cpcpul$r5p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Myslisz ze po co daja takie cos do podpisania?

    Po to, zeby nastraszyc i zniechecic do dochodzenia swoich praw m.in. w
    takich przypadkach.

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu

  • 12. Data: 2004-12-11 11:11:45
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > Kluczowe znaczenie mają dla sprawy dwie kwestie:
    >
    > 1) czy zdołamy dowieść, że komis zapewniał o tym, ze samochód jest
    > bezwypadkowy?
    > 2) czy zdołamy dowieść, że wada byłą możliwa do wykrycia przez komis?
    >
    > Jeśli na obydwa pytanie jesteśmy w stanie dać pozytywną odpowiedź, to
    > można
    > się brać z tematem za bary. Nawet złożyć zawiadomienie o oszustwie.

    Proponowalbym udac sie do PezetMotu (czy jak to sie tam nazywa) i zamowic
    ekspertyze.
    Tam sa rowniez biegli sadowi d/s srodkow transportu, a taka opinia rozjasni
    sytuacje.
    Bedzie to tez dobrze wygladalo w pozwie, bo na 99% nie zareaguja
    (pozytywnie) na oswiadczenie o odstapieniu od umowy
    Poza tym zgadzam sie z powyzszym.

  • 13. Data: 2004-12-11 15:46:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bedzie to tez dobrze wygladalo w pozwie, bo na 99% nie zareaguja
    > (pozytywnie) na oswiadczenie o odstapieniu od umowy

    O ile ekspertyza może odpowiedzieć na drugie z Twoich pytań, to z mojego
    doświadczenia wynika, że problem jest najczęściej z udowodnieniem oświadczeń
    komisu, czyli odpowiedzią na pierwsze pytanie. Oni tego na piśmie nie dają.

  • 14. Data: 2004-12-11 17:48:36
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > oświadczeń
    > komisu, czyli odpowiedzią na pierwsze pytanie. Oni tego na piśmie nie

    Ekspertyza przyda się chocby po to, by zorientowac sie w sytuacji, t.zn.
    ocenić faktyczny stan samochodu, bo na razie strzelamy troche w ciemno majac
    za podstawe slowa mechanika.
    Oczywiscie zgadzam sie, ze nie pomoze to w udowodnieniu, ze komis zapewnial
    o bezwypadkowosci pojazdu.
    Moze kupiec auta ma kopie stron internetowych, na ktorych byl umieszczony
    ten samochod? Wraz z opisem jego stanu technicznego? Tak strzelam.

  • 15. Data: 2004-12-12 20:59:35
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Kluczowe znaczenie mają dla sprawy dwie kwestie:
    > 2) czy zdołamy dowieść, że wada byłą możliwa do wykrycia przez komis?

    hmmm... Ja sie nie znam ale jak dla mnie komis nie przyjmnie auta do
    sprzedazy bez okreslenia jego rzeczywistej wartosci. W tym celu
    musi zostac ogladniete przez mechanika/elektryka.

    leon

    ps- okazuje sie, ze najskuteczniejszym sposobem w takich przypadkach jest
    poswiecenie pare godzin i stanie przy wejsciu do komisu oraz uswiadamianie
    potencjalnych klientow. Propzycja ugody pojawia sie szybko , choc z regoly
    najpeirw strasza policja :)

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO