  • 1. Data: 2004-12-10 15:12:06
    Temat: Adres korespondencyjny.
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Co nalezy zrobic, by pisma z Sadu przychodzily pod adres korespondencyjny,
    ktory jest inny niz ten stalego zameldowania?

    shi

  • 2. Data: 2004-12-10 15:28:52
    Temat: Re: Adres korespondencyjny.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Artur "Shiva" Włodarczyk rzecze:

    > Co nalezy zrobic, by pisma z Sadu przychodzily pod adres korespondencyjny,
    > ktory jest inny niz ten stalego zameldowania?

    Powiadomić sąd o tym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 3. Data: 2004-12-10 15:45:18
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Arek" wrote:

    > Powiadomić sąd o tym.

    Wiem, tylko czy wystarczy np. wyslanie faksu, czy musza miec wszystko
    poczta.

    shi

  • 4. Data: 2004-12-10 16:08:10
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Wiem, tylko czy wystarczy np. wyslanie faksu, czy musza miec wszystko
    > poczta.

    Wyslij polecony .... ;] zadnych faksow. I sygnature sprawy tez tam
    zamiesc ...

  • 5. Data: 2004-12-11 07:57:33
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    > Co nalezy zrobic, by pisma z Sadu przychodzily pod adres korespondencyjny,
    > ktory jest inny niz ten stalego zameldowania?

    ...Zadziwiające