    From: leon <L...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: auto kupione w komisie - oszustwo?
    Date: Sun, 12 Dec 2004 21:59:35 +0100

    > Kluczowe znaczenie mają dla sprawy dwie kwestie:
    > 2) czy zdołamy dowieść, że wada byłą możliwa do wykrycia przez komis?

    hmmm... Ja sie nie znam ale jak dla mnie komis nie przyjmnie auta do
    sprzedazy bez okreslenia jego rzeczywistej wartosci. W tym celu
    musi zostac ogladniete przez mechanika/elektryka.

    leon

    ps- okazuje sie, ze najskuteczniejszym sposobem w takich przypadkach jest
    poswiecenie pare godzin i stanie przy wejsciu do komisu oraz uswiadamianie
    potencjalnych klientow. Propzycja ugody pojawia sie szybko , choc z regoly
    najpeirw strasza policja :)

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO