    From: "Kamilson" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: art 51 par 1 kw
    Date: Wed, 2 Nov 2005 20:32:26 +0100

    Witam mam taki problem. Dostalem niedawno wezwanie na komende na
    przesluchanie w zwiazku z zaklocaniem ciszy nocnej.Na komendzie dzielnicowy
    wniosl o ukaranie bez przeprowadzenia rozprawy ( 200 zł) po kilku dniach
    dostalem "wezwanie na rozprawe" do Sądu Rejonowego w Poznaniu XX wydział
    Grodzki jako obwiniony o art 51 par. 1kw i wniosek o "ukaranie bez
    przeprowadzenia rozprawy".
    Na rozprawie sedzina powiedziała, ze w zwiazku z tym ze studiuje, nie mam
    zadnego majatku oglosila mi wyrok 1 miesiaca pozbawienia wolnosci,
    odpracowujac.
    Czy moge sie odwolywac i kiedy czy jak juz dostane do domu te papiery z sadu
    z wyrokiem?Jak powinno wygladac takie odwolanie?? I czy jest szansa na
    przedlozenie tej kary 1 miesiaca na kare grzywny???

    Pozdrawiam.