  • 21. Data: 2004-12-03 08:44:08
    Temat: Re: art. 207 kk uzasadnienie potrzebne...
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 22:19:23 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik --<<red>>-- napisał(a) w wiadomości

    > Pomijając już to że nie ma wiele wspólnego z sądem ;) na pewno tego bym
    > nie
    > zrobił. W sądzie z którym miałem kiedyś do czynienia nie ma takiego
    > segregatora.

    Na pewno jest... Bo sekratariat musi go prowadzić. To wynika z jakiegoś
    przepisu instrukcji sądowej.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 22. Data: 2004-12-03 09:00:00
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Na pewno jest... Bo sekratariat musi go prowadzić. To wynika z jakiegoś
    > przepisu instrukcji sądowej.

    Nie ma takiego zapisu w instrukcji sądowej.

    --
    JOHNSON :)

  • 23. Data: 2004-12-03 09:14:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 10:00:00 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Nie ma takiego zapisu w instrukcji sądowej.

    Najwidoczniej kierowniczce sekratariatu wydaje się że taki przepis jest...
    ale to tak jakby był... no nie?

    --
    Falkenstein
    skazania.