  • Data: 2003-01-14 11:49:18
    Temat: aplikacje-realne?
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    jak juz wiecie doskonale jestem na 2 roku prawa Uj i szczerze powiedziawszy
    wstepnie zastanwaiam sie nad aplikacjami ,ale syszalam ,ze nawet nie ma o
    czym marzyc ,ze to strasznie wysokie koszty (nie wiem czego)
    i czy w ogole jaka jest zdawalnosc i czy pozniejsza praca w zawodzie w
    Krakowie jest mozliwa jak tu sa kancelarie w ktorych pracuja najlepsi starzy
    prawnicy i wszystko idzie pokoleniami, jaka droge najlepiej wybrac? Moze na
    doradce podatkowego ? nie chcialabym kiedys robic duzej kariery ,bo wtedy
    nie ma czasu na rodzine ,dzieci itd. ale chce spelnic swoje ambicje prawne
    (fajnie to brzmi) .Jak Wy uksztaltowaliscie swoja droge ,czy bylo trudno, co
    polecacie ?zy wybierac teraz przedmioty na prawie pod unie europejska ?
    eLaIs