  • Data: 2003-01-14 11:54:39
    Temat: Re: aplikacje-realne?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "eLaIs" <e...@p...fm>
    To: <p...@n...pl>

    : jak juz wiecie doskonale jestem na 2 roku prawa Uj i szczerze
    powiedziawszy
    : wstepnie zastanwaiam sie nad aplikacjami ,ale syszalam ,ze nawet nie ma o
    : czym marzyc ,ze to strasznie wysokie koszty (nie wiem czego)

    aplikacji radcowskiej

    : i czy w ogole jaka jest zdawalnosc i czy pozniejsza praca w zawodzie w
    : Krakowie jest mozliwa jak tu sa kancelarie w ktorych pracuja najlepsi
    starzy
    : prawnicy i wszystko idzie pokoleniami, jaka droge najlepiej wybrac?

    miałem szczęście widzieć pozew napisany przez znanego krakowskiego prawnika
    (chyba, nie wiem, w każdym razie napisał kilka książek i komentarzy) -
    żenujący, muszę powiedzieć :(

    : Moze na doradce podatkowego ? nie chcialabym kiedys robic duzej kariery
    ,bo wtedy
    : nie ma czasu na rodzine ,dzieci itd. ale chce spelnic swoje ambicje prawne
    : (fajnie to brzmi) .Jak Wy uksztaltowaliscie swoja droge ,czy bylo trudno,
    co
    : polecacie ?zy wybierac teraz przedmioty na prawie pod unie europejska ?
    : eLaIs

    a myślałaś o byciu sędzią?