  • 71. Data: 2011-11-23 22:38:23
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > begin Wojtek

    > "Świat Allegro" definiuje właśnie "regulamin Allegro".

    :D

  • 72. Data: 2011-11-23 22:39:13
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > begin Nixe

    > Poniżej pewnego poziomu nie schodzę, trollico.

    "Widzę, że już zupełnie zabrakło argumentów, skoro sięgasz po prostackie
    inwektywy. Ale to w sumie typowe dla sfrustrowanych pieniaczy."

    :D

  • 73. Data: 2011-11-23 22:40:26
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > Nie napisałem, że się nie udowadnia, tylko, że jest to strata czasu (dla
    > mnie). Tego, że trawa jest zielona też Ci nie będę udowadniał, chociaż to
    > nie aksjomat. Kolejny raz pokazujesz, że masz poważne problemy z
    > logicznym rozumowaniem.

    Nie napisałem, że napisałeś, że się nie udowadnia aksjomatów. To ja
    napisałem. "Kolejny raz pokazujesz, że masz poważne problemy z logicznym
    rozumowaniem" (i czytaniem).

    :D

  • 74. Data: 2011-11-23 22:41:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > "Widzę, że już zupełnie zabrakło argumentów, skoro sięgasz po prostackie
    > inwektywy. Ale to w sumie typowe dla sfrustrowanych pieniaczy."

    Użyłem określenia z postu, na który odpowiadałem. Jak zwykle kulą w płot.

  • 75. Data: 2011-11-23 22:42:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > Nie napisałem, że napisałeś, że się nie udowadnia aksjomatów. To ja
    > napisałem. "Kolejny raz pokazujesz, że masz poważne problemy z logicznym
    > rozumowaniem" (i czytaniem).

    Nie pij więcej.

  • 76. Data: 2011-11-23 22:43:08
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > Rozmawiamy tu po polsku, a nie po wojtkowemu, więc znaczenia
    > poszczególnych wyrazów są jasne.

    A coś napisałem nie po polsku? Coś ci wygląda podejrzanie? Czy też
    mylisz język polski ze znaczeniem (również polskim) które nadałem
    wyrazom (także polskim) których używam?

  • 77. Data: 2011-11-23 22:43:47
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > Użyłem określenia z postu, na który odpowiadałem. Jak zwykle kulą w płot.

    To strzel ją sobie w łeb. :D Tam jej miejsce

  • 78. Data: 2011-11-23 22:46:37
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > Nie pij więcej.

    Coś wiesz na ten temat? Czy znowu bajdurzysz i insynuujesz?

  • 79. Data: 2011-11-23 22:58:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > A coś napisałem nie po polsku? Coś ci wygląda podejrzanie? Czy też
    > mylisz język polski ze znaczeniem (również polskim) które nadałem
    > wyrazom (także polskim) których używam?

    EOT, bo szkoda czasu.

  • 80. Data: 2011-11-23 22:59:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Wojtek

    > Coś wiesz na ten temat? Czy znowu bajdurzysz i insynuujesz?

    Człowiek nie wielbłąd, pić musi.