    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty - pytanie
    Date: Tue, 27 Sep 2005 21:28:46 +0200

    mam pytanie co do wyplacania alimentow

    wiem ze bylo ograniczenie do 26 roku zycia, lub kontynuacji nauki,
    ewetualnie podjecia pracy zawodowej i przekroczenia jakiejs tam kwoty na
    czlonka rodziny, kiedy to alimenty byly wyplacane przez zus jak rodzic sie
    migal od placenia

    mam pytanie czy to tyczy sie rowniez teraz, kiedy alimenty sciaga komornik,
    kiedy juz nie ma funduszu alimentacyjnego?

    pytam sie bo komornik na pytanie czy nalezy doniesc zaswiadczenie o
    zarobkach, stwierdzil ze nie jest to wymagane