  • Data: 2005-09-27 20:31:05
    Temat: Re: alimenty - pytanie
    Od: Filar <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    komornik jest od tego zeby sciagac alimenty a nie kwestionowac ich
    wysokosc lub zasadnosc, jesli ktos z rodziny na ktorego sa zasadzone
    alimenty zaczyna zarabiac to wnisek o ponowne ustalenie kwoty alimentow
    kieryje do sadu osoba placaca alimenty, jesli tego nie zrobi to
    obowiazuja one we wczesniej zasadzonej kwocie i ew terminie.
    Nie wiem czy dobrze mowie, ale chyba jest tak ze jak nie ma terminu
    koncowego alimentow to trzeba placic teoretycznie w nieskonczonosc i nie
    wazne ze sie uczy lub ma wiecej niz 26 lat. O ustanie alimentow tez
    trzeba chyba wnioskowac, ale tego nie jestem pewien.