  • 101. Data: 2008-10-05 15:01:04
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > plytkie i materialistyczne podejscie

    To nie ja się boję o swój potencjalny majątek i o to, ze ktoś mnie
    wydoi, prawda? Jak chcesz sprawdzić, czy wybranka kocha Ciebie, czy
    stan twojego konta, to masz prosty sposób.

    > wyobraz sobie ze sa takie kobiety dla ktorych sprawy o ktorych
    > wspominasz nie sa najistotniejsze, widza wiecej - coz... kwestia
    > wychowania

    Wzdech, bo co więcej pozostało...

    > a kobiety materialistki chca JAK NAJWIECEJ alimentow zeby wychowac
    > dzieci na MATERIALISTOW - tepych tak jak i one!

    A po co im alimenty, jak można żyć na koszt faceta i świetnie się
    maskować?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 102. Data: 2008-10-05 15:04:26
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcak3v$mv7$1@inews.gazeta.pl:

    > Skad taki wniosek?

    to dlaczego karze sie mezczyzne?

    --
    Y?

  • 103. Data: 2008-10-05 15:06:42
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcak8p$mv7$2@inews.gazeta.pl:

    > Skad taki wniosek?

    bo to mezczyzne sie wysyla na drugi i trzeci etat oraz zeby zarl tynk ze
    scian

    kobieta tez moze pracowac dodatkowo i sie wyrzec pewnych rzeczy

    --
    Y?

  • 104. Data: 2008-10-05 15:10:38
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > bo to mezczyzne sie wysyla na drugi i trzeci etat oraz zeby zarl tynk
    > ze scian

    Tego wniosku nie wyciągnąłeś z tego, co ja napisałam, więc...

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 105. Data: 2008-10-05 15:11:08
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcaklv$qn1$1@inews.gazeta.pl:

    > Dziecko po rozwodzie tez ma dwoje rodziców. Czasem
    > lepiej sprawdzajacych się osobno, niz razem.

    i w tym wlasnie stwierdzeniu wyczuwa sie ton jakiegos sprytnego cwaniactwa

    bo tak w ogole to bzdura! "czasem" to za malo... czesciej jest zupelnie
    odwrotnie ale kobieta jest na to slepa i glucha a "dobrem dziecka" wyciera
    sobie gebe przez wszystkie przypadki wtedy kiedy jej to daje materialna
    korzysc i wygode!

    --
    Y?

  • 106. Data: 2008-10-05 15:12:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > to dlaczego karze sie mezczyzne?

    A dlaczego karze się kobietę koniecznościa użerania się z kolejnymi
    buntami dziecka?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 107. Data: 2008-10-05 15:13:27
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcakrg$qn1$2@inews.gazeta.pl:

    > A po co im alimenty, jak mozna zyc na koszt faceta i swietnie się
    > maskowac?

    ale po co jak mozna w sadach dostac absurdalnie niepsrawiedliwy wyrok i sie
    nie musiec juz maskowac? takie maskowanie troche psuje przyjemnosc - czyz
    nie?

    --
    Y?

  • 108. Data: 2008-10-05 15:43:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > ale po co jak mozna w sadach dostac absurdalnie niepsrawiedliwy wyrok
    > i sie
    > nie musiec juz maskowac?

    Bo to się bardziej opłaca. Lepiej mieć bezpośredni dostęp do środków na
    koncie, niż niewypłacane alimenty. Ty naprawdę nie widzisz, że brniesz
    w opary absurdu? Podpisz tą intercyzę, inaczej zejdziesz przedwcześnie
    z obawy o kasę i o to, że ta wybrana znajdzie sobie wyższy stan konta.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 109. Data: 2008-10-05 15:45:13
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > i w tym wlasnie stwierdzeniu wyczuwa sie ton jakiegos sprytnego
    > cwaniactwa

    Masz prawo do własnych opinii. Nawet od czapy.

> [...]
    > zupelnie odwrotnie ale kobieta jest na to slepa i glucha a "dobrem
    > dziecka" wyciera sobie gebe przez wszystkie przypadki wtedy kiedy jej

    To dopiero jest bzdura. I generalizowanie.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 110. Data: 2008-10-05 16:25:48
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Pewnie takie same, jak wyegzekwowanie zasądzonych alimentów od
    > niepłacącego rodzica.

    nieprawda, bo ten płacący, jak i nie płącący majątek posiada, więc przestań
    ściemniać:O(