    From: "tango" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty - prawo jazdy
    Date: Wed, 1 Oct 2008 18:51:43 +0200

    Dziś w radio w wiadomościach słyszałem informacje, że za uchylanie się od
    płacenia alimentów bedą zabierać delikwentowi prawo jazdy. Nie wiem tylko
    czy już uchwalono czy to tylko projekt.
    Jakkolwiek jestem za ściganiem osobników uchylających się od płacenia to
    jednak uważam, że zabieranie prawa jazdy jest śmieszne i nie powinno być
    stosowane,
    Bo:
    - co ma piernik do wiatraka? Niech jeszcze dołożą zakaz korzystania z
    komunikacji puublicznej i będzie pełen sukces
    - jeżeli zabiorą prawo jazdy to zabiorą tylko papier a nie uprawnienia.
    Zatem pewnie wystawią kwit zatrzyamnia. Ja w takiej sytuacji przy kontroli
    policyjnej tym dokumentem bym się legitymował;
    - podejrzewam, że to będzie bubel i ustawodawca zapomni o możliwości
    komunikowania się policji z urzędem (cyba ma to być gmina) zatrzyującym
    prawko. Zatem zgłosiłbym zaginięcie dokumentu.
    - po wtóre ktoś zaskarży zapis do TK, a TK pewnie przyzna mu rację.