  • 41. Data: 2005-05-12 16:53:45
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d5vdhp$ics$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ktoś, kto decyduje się na dziecko, musi mieć świadomość, że nie
    > zawsze jest różowo i przewidzieć niektóre sytuacje, a już na pewno, nie
    > rozkładać nóg przed gościem, którego nie zna na tyle, by przewidzieć, że
    > ją
    > "oleje".

    Mała poprawka.

    facet, który nie płaci alimentów na dzieci, nie olewa matki tych dzieci
    tylko swoje dzieci.

    > Dla mnie "wyłudzanie" pieniędzy od dziadków to szczyt podłości,
    > braku honoru i w ogóle... brak słów.

    A co sądzisz o synu tych rodziców a ojcu tego dziecka ?

    pozdrawiam

    Monika

  • 42. Data: 2005-05-12 16:54:36
    Od: "Anstak" <a...@o...pl>

    Obserwuje dyskusje i musze dodac swoje. Spotykalam takie sprawy w praktyce i
    zwykle dotyczyly one tego, ze tatus ukrywal swoj majatek, tzn byl oficjalnie
    bardzo biedny a wszystko rejestrowal na swoja matke i ojca. Tak wiec
    komornik nikt mu nie mogl zajac, bo tatus byl biedny chory i bezrobotny ale
    jezdzil mercedesem dziadka, jadl z lodwki mamusi(babci), spal w ich willi i
    pomagal przy "drobnych pracach" w "ich" firmie nie otrzymujac zadnego
    wynagrodzenia. A dzieci nie widzilaly alimentow od paru lat. ewentualnie
    kilkaset zlotych co jakis czas, tyle tylko zeby tatus nie poszedl siedziec
    za niealimetacje.
    I po to m.in wlasnie jest ten przepis.

    Pozdr
    Ania

  • 43. Data: 2005-05-12 16:57:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    x napisał(a):
> [...]
    > "oleje". Dla mnie "wyłudzanie" pieniędzy od dziadków to szczyt podłości,

    Mi też brak słów na takie poglądy ...
    Przemyśl to jeszcze raz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 44. Data: 2005-05-12 16:59:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anstak napisał(a):
> [...]
    > kilkaset zlotych co jakis czas, tyle tylko zeby tatus nie poszedl siedziec

    Przepis jest przede wszystkim dla tego że więzy krwi w stosunkach
    ludzkich mają duże znaczenie i całkiem normalne, moralne, sprawiedliwe
    i pożyteczne jest by krewni się wspierali.

  • 45. Data: 2005-05-12 17:01:32
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jotte wrote:

    > "W czasie urlopu wychowawczego pracownik ma prawo podjąć pracę zarobkową u
    > dotychczasowego lub innego pracodawcy albo inną działalność (...) pod
    > warunkiem, że nie wyłącza to możliwości sprawowania osobistej opieki nad
    > dzieckiem."

    Pewnie ze ma prawo zarabiac nawet pol banki na miesiac...
    Czlowieku, badz realista. Kiedy z zona decydowalismy sie na dziecko, bylismy
    swiadomi, ze zona straci prace.
    A ty mowisz o znalezieniu pracy przez samotna matke z niemowlakiem?

    > O tym wszystkim dojrzały człowiek myśli przed poczęciem dziecka.

    Dojrzaly czlowiek jest tez wtedy swiadomy, ze za to dziecko odpowiada juz do
    konca zycia. Gdyby moj syn migal sie od lozenia na swoje dziecko, to po
    pierwsze chyba spalilbym sie ze wstydu, a po drugie, nie czekal na sadowe
    nakazy.

    --
    KRZYZAK

  • 46. Data: 2005-05-12 17:22:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    x wrote:

    > dojrzała, by zakasać rękawy. Nie spałem też z dziewczynami bez
    > zabezpieczenia, wiedząc, ze nie stac mnie na utrzymanie rodziny, czy nie

    Powiem w prostych, zolnierskich slowach - jestes jebak teoretyk.
    Ide o zaklad, ze jestes mlodym szczylem, ktory na utrzymaniu ma jedynie
    wlasny tylek. Jeszcze gowno wiesz o zyciu, ale wszystko przed toba...
    Znam przynajmniej kilku takich poukladanych mlodziencow, ktorzy, jak
    przyszlo co do czego plakali i pierdzieli z rozpaczy.

    > ją "oleje". Dla mnie "wyłudzanie" pieniędzy od dziadków to szczyt
    > podłości, braku honoru i w ogóle... brak słów.

    Brak honoru, to czekanie na wyrok sadu, zeby lozyc na swojego wnuka.

    --
    KRZYZAK

  • 47. Data: 2005-05-12 18:15:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A ty mowisz o znalezieniu pracy przez samotna matke z niemowlakiem?

    Eee, jest mnóstwo prac, które matka może wykonywać w domu. Ja wróciłam do
    pracy 6 dni po porodzie - dzieckiem zająl sie moj mąz, ale gdyby go nie bylo
    to bym wynajęła opiekunkę. Bo jestem jedynym żywicielem rodziny i sie do
    tego poczuwam.

    > to po
    pierwsze chyba spalilbym sie ze wstydu

    A ja bym sie spalila ze wstydu gdybym zabierała prawie 50% emerytury
    schorowanej 80 latki mając lat 30 i 2 zdrowe ręce.

    HaNkA

  • 48. Data: 2005-05-12 18:39:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Eee, jest mnóstwo prac, które matka może wykonywać w domu. Ja wróciłam do
    > pracy 6 dni po porodzie - dzieckiem zająl sie moj mąz, ale gdyby go nie
    > bylo to bym wynajęła opiekunkę.

    Zapominasz, ze w tym przypadku facet wypial dupe na dzieciaka?
    Jakie to konkretnie prace? Czy na pewno mieszkasz w Polsce?

    > A ja bym sie spalila ze wstydu gdybym zabierała prawie 50% emerytury
    > schorowanej 80 latki mając lat 30 i 2 zdrowe ręce.

    Zostawil cie ktos sam na sam z Twoim brzuchem?

    --
    KRZYZAK

  • 49. Data: 2005-05-12 19:20:10
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d606j0$l7v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > bylo to bym wynajęła opiekunkę. Bo jestem jedynym żywicielem rodziny i sie

    Tobie się udało, mnie się udało, ale w moim mieście jest ponad 20%
    bezrobocie wśród kobiet. Te które pracują w przeważającej częsci dostają
    wynagrodzenie równe najniższej krajowej (albo jeszcze gorzej - np 3/4
    najniższej krajowej). I nikt im nie zaproponuje na wychowawczym jednej z
    wielu prac wykonywanych w domu.
    Raczej myślmy o tej "masie" a nie o jednostkach, które mają takie
    możliwości.

    > A ja bym sie spalila ze wstydu gdybym zabierała prawie 50% emerytury
    > schorowanej 80 latki mając lat 30 i 2 zdrowe ręce.

    A ile rąk i jaki stan zdrowia ma syn tej staruszki?

    (wiem, wiem, uparcie przypominam o tym, że dzieci nie pochodzą z
    niepokalanego poczęcia, ale dziwi mnie, że wszyscy widza tylko matkę i
    dziadków)

    Monika

  • 50. Data: 2005-05-12 19:24:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Jakie to konkretnie prace? Czy na pewno mieszkasz w Polsce?

    Zakladając ze Chorzów czy Kraków sa nadal w Polsce to odpowiedz brzmi tak.

    > Zostawil cie ktos sam na sam z Twoim brzuchem?

    Moją mamę zostawił. Miala 2 dzieci i mnie w drodze. I to ona mnie nauczyla
    radzić sobie samemu i nie zerowac na nikim

    HaNkA